OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Συγγνώμη για όλα...

Μετανιωμένος και με διάθεση αυτοκριτικής εμφανίστηκε ο Τζόι Ντόρσεϊ, σε δήλωση που έκανε ύστερα από την –κοινή συναινέσει- λύση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό.

«Ειλικρινά έχω μετανιώσει πολύ και πραγματικά θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από το κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Ωστόσο σύμφωνα με τον μάνατζέρ του, ο Αμερικανός φόργουορντ δεν πρόκειται να αποχωρήσει από την Ελλάδα ακόμα, καθώς θα συνεχίσει να προπονείται με έναν προσωπικό γυμναστή, έως ότου βρει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Αναλυτικά η δήλωση του Τζόι Ντόρσεϊ:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες και τους προπονητές μου για την εμπειρία που είχα στην Ελλάδα, τους τελευταίους 10 μήνες. Καταφέραμε κάποια απίθανα πράγματα, τα οποία θα είναι πάντα θησαυρός. Ξέρω ότι η συμπεριφορά μου ήταν λάθος, μιλώντας και αντιδρώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο. Ειλικρινά έχω μετανιώσει πολύ και πραγματικά θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από το κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά. Δεν μπορώ να γυρίσω πίσω και να αλλάξω ό,τι έγινε, αν και θα το ήθελα πραγματικά. Μακάρι να έμενα στην ομάδα, αλλά καταλαβαίνω και σέβομαι την απόφαση της διοίκησης. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους, οι οποίοι ήταν πάντα ζεστοί και παθιασμένοι μαζί μου. Ξέρω πως τους απογοήτευσα και θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για την αντίδρασή μου και να τους πω να μείνουν κοντά και να υποστηρίξουν την ομάδα, όπως ξέρουν να κάνουν. Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους στην ομάδα τα καλύτερα για το υπόλοιπο της σεζόν.

Τζόι Ντόρσεϊ
».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons