OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Σημαντική η αγάπη του κόσμου...

Το παρών στην επίσημη μπουτίκ του Ολυμπιακού, το Red Store, έδωσε το μεσημέρι του Σαββάτου ο Χουάν Πάμπλο Πίνο. Τον Κολομβιανό υποδέχθηκαν και αποθέωσαν περίπου 250 φίλοι της ομάδας μας. Ο Πίνο μοίρασε αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με τους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες της μπουτικ, ενώ λίγο πριν αποχωρήσει, έκανε και δηλώσεις.

«Παρότι έχω εμφανιστεί λίγο καιρό στο κοινό νιώθω την αγάπη του κόσμου, κάτι το οποίο είναι πάρα πού σημαντικό για μας τους ποδοσφαιριστές γιατί μας κάνει και μπορούμε να παίζουμε πιο άνετα στο παιχνίδι».

Είναι ένα ακόμα κίνητρο το γεγονός ότι θα αγωνιστείς στο Γιουρόπα Λιγκ; Και τι μπορεί να περιμένει ο κόσμος;

«Ο Ολυμπιακός έπαιξε πού καλά στο Τσάμπιονς Λιγκ και τώρα στο Γιουρόπα δεν θα έχει δυσκολία να παίξει εξίσου καλά, κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε να περάσουμε στον επόμενο γύρο».

Πότε νιώθεις ότι θα είσαι απόλυτα έτοιμος να αποδώσεις αυτό που εσύ θέλεις;

«Έχω κάνει σκληρή δουλειά, όλους αυτούς τους μήνες που είμαι στον Ολυμπιακό και τώρα αρχίζω να βρίσκω αγωνιστικό ρυθμό. Πιστεύω ότι σε δυο με τρία ματς θα είμαι έτοιμος να δώσω αυτό που μπορώ».

Έχεις αγωνιστεί σε δυο ματς πρωταθλήματος και ένα του Κυπέλλου και έχεις μοιράσει ήδη τρεις ασίστ. Πως νιώθεις γι αυτό;

«Αυτή είναι η χαρά του μέσου, να δημιουργεί φάσεις που θα μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ, δηλαδή την ζωή των επιθετικών πιο εύκολη».

Το προσωνύμιο "μάγος" που βγήκε;

«Είναι ένα προσωνύμιο το οποίο μου είχαν δώσει από τότε που ήμουν 19 ετών και είχα αγωνιστεί με την εθνικη Κολομβίας. Έτσι με έλεγαν και στη Μονακό και στη Γαλατάσαραϊ. Πάντα με χαρακτήριζαν έτσι».

Για την ατάκα του Μουρίνιο, πως είσαι μεγάλος παίκτης, όταν εκείνος ήταν στην Ίντερ κι εσύ στην Μονακό, σε ένα φιλικό μεταξύ των δυο ομάδων, τι έχεις να πεις;

«Είναι κάτι που δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ και θα το θυμάμαι για πάντα. Το είπε, άλλωστε, ένας μεγάλος προπονητής, όπως είναι ο Μουρίνιο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons