OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Φεύγει ο Τοροσίδης...

Την απόφασή του να συνεχίσει στο εξωτερικό ανακοίνωσε ο Βασίλης Τοροσίδης, ο οποίος μετά από έξι χρόνια αποχωρεί από τον Ολυμπιακό. 

 Αρνητική έκβαση είχε η υπόθεση παραμονής του Βασίλη Τοροσίδη στον Ολυμπιακό. Ο διεθνής μπακ τονίζει ότι σε αντίθεση με όσα λέγονται, τον κάλυπτε απόλυτα η πρόταση που του πρότειναν οι «ερυθρόλευκοι», αλλά θέλει να δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό.

Η γραπτή δήλωση του Βασίλη Τοροσίδη στο site του Ολυμπιακού:

«Με αφορμή τα όσα γράφονται και λέγονται για την ανανέωση ή μη του συμβολαίου μου, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σεβόμενος τη μέχρι τώρα παρουσία μου στο μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο.

Έχω αποφασίσει να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Θέλω να τονίσω ότι ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση δεν είναι οικονομικός. Θέλω να ζήσω το ποδόσφαιρο στο εξωτερικό.

Είχα εδώ και καιρό μια πρόταση από τον Ολυμπιακό που με καλύπτει απόλυτα και ευχαριστώ γι αυτό και τη διοίκηση και τον Πρόεδρο. Αλλά η απόφαση μου είναι να παίξω εκτός συνόρων. Στην Ελλάδα για μένα υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός.

Βασίλης Τοροσίδης»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons