OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

«Ό, τι μπορώ για το καλό του Ολυμπιακού»...

Πέρασε σαν αλλαγή στη νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στη Βέροια και ο Χουάν Πάμπλο Πίνο με δύο ασίστ, έγινε ο άνθρωπος του αγώνα.

Ο Κολομβιανός άσος εξέφρασε τη χαρά του για την υποδοχή που του επιφύλασσε ο κόσμος των «ερυθρολεύκων» στο γήπεδο, ενώ στάθηκε και στην βοήθεια γενικά του συλλόγου προς το πρόσωπό του. «Θα κάνω ό,τι μπορώ για το καλό του Ολυμπιακού», ανέφερε σχετικά.

«Είχα μια καλή περίοδο προετοιμασίας, τόσο ψυχολογικά, όσο και σωματικά. Θέλαμε να κερδίσουμε, καθώς όλοι ήμασταν έτοιμοι για τη νίκη και τελικά την πετύχαμε. Αυτό ήταν που θέλαμε φυσικά απόψε», τόνισε αρχικά ο Πίνο και πρόσθεσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος από την υποδοχή τόσο του κόσμου, όσο και γενικά της ομάδας προς το πρόσωπό μου, γιατί δεδομένα τέτοιες συμπεριφορές βοηθούν τους ποδοσφαιριστές. Ελπίζω να συνεχίσουμε και να πετύχουμε αυτά που θέλουμε. Στην καριέρα του κάθε παίκτη δεν ξέρεις ποτέ τι θα συμβεί. Υποχρέωσή μου είναι να κάνω ότι περνά από το χέρι μου για το καλό του Ολυμπιακού. Όσο μπορώ θα προσφέρω στην ομάδα μου». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons