OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Βρήκα το λιμάνι μου...

Απολαμβάνει να φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού ο Ρόι Κάρολ και δηλώνει ευτυχής στην Ελλάδα. «Βρήκα το λιμάνι μου», δήλωσε ο Βορειοιρλανδός ο οποίος πάντως έκλεισε τη συνέντευξή του στο Skysports με μια αινιγματική για το μέλλον του δήλωση…

«Πήγα στην Ελλάδα, δούλεψα σκληρά και το απολαμβάνω. Διασκεδάζω και πάλι να παίζω ποδόσφαιρο. Είχα χάσει την αγάπη μου για αυτό, αλλά τώρα ξαναπαίζω και μου αρέσει πολύ. Όταν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, όλα τα άλλα έρχονται», δήλωσε αρχικά ο 35χρονος Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ στο Skysports και συνέχισε: «Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να προπονούμαι σκληρά και να δείχνω στον προπονητή μου πως είμαι αρκετά καλός για να αγωνίζομαι. Αφότου έφυγα από τη Μαν. Γιουνάιτεντ, άλλαξα 6-7 ομάδες, αλλά τώρα βρήκα το λιμάνι μου. Η οικογένειά μου είναι στην Ελλάδα κι έχω τακτοποιηθεί εκεί».

Καταλήγοντας πάντως, ο Κάρολ άφησε αρκετά ερωτηματικά με την αινιγματική για το μέλλον δήλωσή του: «Ελπίζω να κάνω μία καλή σεζόν, γιατί είναι η τελευταία μου στον Ολυμπιακό. Ελπίζω να συνεχίσω να παίζω καλά και να το απολαμβάνω», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πολύπειρος τερματοφύλακας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons