OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Ολυμπιακός είναι στην καρδιά μου...

Το NBA μπορεί να περιμένει, καθώς στο μυαλό του Τζόι Ντόρσεϊ είναι μόνο ο Ολυμπιακός. Ο Αμερικανός φόργουορντ μίλησε στο www.sport-fm.gr και τόνισε πως η… καρδιά του αποφάσισε να παραμείνει στον Πειραιά και να μην δεχτεί τις προτάσεις των Χόρνετς και των Σέλτικς, δήλωσε έτοιμος να ανταπεξέλθει στα δύσκολα που έρχονται, ενώ με τα καλύτερα λόγια μίλησε για το νέο του προπονητή, Γιώργο Μπαρτζώκα.

«Είμαστε μία ομάδα που αποτελείται από καλούς παίκτες, ενώ πήραμε και δύο εξίσου καλούς. Πιστεύω όμως πως το πιο δυνατό σημείο είναι ο δεσμός και η χημεία που διατηρήσαμε από πέρυσι. Τις δέκα μέρες που περάσαμε στο Καρπενήσι τα πήγαμε αρκετά καλά και τώρα συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό και το δέσιμο των καινούριων παικτών», είπε αρχικά ο Ντόρσεϊ για το φετινό Ολυμπιακό, ο οποίος στα πρώτα του δείγματα –στα φιλικά- έδειξε να έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από πέρυσι:

«Απλά στα φιλικά παιχνίδια δοκιμάζουμε την επίθεσή μας. Ξέρουμε πως όλες οι ομάδες θα θέλουν φέτος να μας νικήσουν. Είδαμε στο ματς με τη Σιένα, όπου μας έπαιζαν σαν ήταν επίσημο παιχνίδι. Είναι η πρώτη φορά που παίζω φιλικά, αλλά ξέρω πως οι απαιτήσεις είναι ακόμη πιο υψηλές φέτος, λόγω του ότι καταφέραμε πέρυσι. Έχω μιλήσει ήδη με τον Σπανούλη και μου είπε πως φέτος θα πρέπει να τα πάμε ακόμη καλύτερα».

Δύο σημαντικές προτάσεις από το NBA είχε ο Αμερικανός αυτό το καλοκαίρι, ωστόσο η καρδιά του έδειξε… Πειραιά: «Ήταν μία μεγάλη απόφαση. Δύο ομάδες με ήθελαν, οι Χόρνετς και οι Σέλτικς. Αλλά με επηρέασαν πολύ και τα μηνύματα που έπαιρνα καθημερινά από τον κόσμο του Ολυμπιακού, που μου έλεγε πως θέλει να συνεχίσω στην ομάδα, δείχνοντας την αγάπη του προς το πρόσωπό μου. Και έτσι υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο, με την καρδιά μου. Μάλιστα πήρα και συγχαρητήρια από τον προπονητή των Χόρνετς, ο οποίος μου είπε πως θα με παρακολουθεί όλη τη χρονιά», υπογράμμισε και στη συνέχεια δήλωσε πως δεν έχει μετανιώσει για την απόφασή του:

«Σε καμία περίπτωση δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ με τα παιδιά, γιατί έχουμε δέσει πολύ από πέρυσι. Ο νέος προπονητής είναι πολύ καλός και γενικά είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι μέσα στην καρδιά μου».

Τα μηνύματα που έπαιρνε καθημερινά από τον κόσμο του Ολυμπιακού ήταν πολλά και σίγουρα θα ήθελε να βλέπει τον Ντόρσεϊ να φορά για πολλά χρόνια ακόμα την ερυθρόλευκη φανέλα: «Δύσκολο να μιλήσω γι’ αυτό τώρα. Δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή. Τώρα έχω συμβόλαιο για δύο χρόνια και σίγουρα θα είμαι εδώ γι’ αυτό το διάστημα».

Πέρυσι, ο άνθρωπος που τον εμπιστεύτηκε και τον έφερε στην Ελλάδα ήταν ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, ωστόσο φέτος ο Ολυμπιακός θα πορευτεί με τον Γιώργο Μπαρτζώκα στο τιμόνι: «Είναι πολύ καλός κόουτς. Του αρέσει να μιλάει με τους παίκτες και αυτό κάνει και με εμένα. Με προπονεί ατομικά, προσπαθεί να με κάνει καλύτερο στις ελεύθερες βολές και γενικά προσπαθεί να με βελτιώσει σε όλους τους τομείς».

Όπως είναι φυσικό, οι φίλοι των «ερυθρολεύκων» περιμένουν ανάλογη –και καλύτερη- τη φετινή χρονιά, με την κατάκτηση και των τριών τίτλων: «Δεν μπορώ να πω τίποτα. Όλοι με ρωτούν για το αν φέτος θα καταφέρουμε να κάνουμε το triple crown. Πρώτα να δούμε τι θα κάνουμε στην κανονική περίοδο και μετά θα κάνουμε ταμείο. Έχουμε έναν δυνατό αντίπαλο για τους τίτλους αυτούς, τον Παναθηναϊκό, που είναι μία καλή ομάδα. Αλλά και εμείς έχουμε ένα πολύ δυνατό σύνολο και θα πηγαίνουμε βήμα βήμα». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons