OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Στον Ολυμπιακό είμαστε μια οικογένεια...

Διαβάστε (απομαγνητοφωνημένα μέχρι τελείας) και ακούστε (σε ηχητικό) όσα είπε στην δυναμική παρέμβαση του ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς,σε ραδιοφωνικό σταθμό, με την οποία έβαλε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση για όλα όσα απασχολούν την ομάδα τις τελευταίες μέρες.

 Την δική του θέση για το κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού έδωσε ο Κώστας Καραπαπάς. Ο διευθυντής επικοινωνίας της πειραίκής ΠΑΕ, με αφορμή τα όσα έχουν γραφτεί στον Τύπο για τις σχέσεις μεταξύ των παικτών των νταμπλούχων Ελλάδα πέρασε στη αντεπίθεση και με συνέντευξή του στον «Sentra FM» υπερασπίστηκε τους παίκτες του Θρύλου.
Διαβάστε όλη (απομαγνητοφωνημένη μέχρι τελείας) συνέντευηξη του Κώστα Καραπαπά στον «Sentra FM».

Βασίλης Βέργης: Πριν από λίγα λεπτά, ο Διευθυντής Επικοινωνίας του Ολυμπιακού, ο Κώστας Καραπαπάς, ζήτησε να παρέμβει στην εκπομπή, μαζί και με τον Γιώργο Νοικοκύρη ξανά. Καλημέρα σας κύριοι.
Κώστας Καραπαπάς: Καλησπέρα σας. Καλησπέρα στις φίλες και τους φίλους που ακούνε.
Βασίλης Βέργης: Ο Γιώργος είναι μαζί μας στον αέρα, ε;
Γιώργος Νοικοκύρης: Ναι, ναι… Εδώ είμαι και εγώ.
Βασίλης Βέργης: Ωραία, ακούμε τον κύριο Καραπαπά.
Κ. Κ.: Ο λόγος της παρέμβασής μου έχει να κάνει με το αντικείμενο της συζήτησής σας πριν από λίγο, διότι έχω την εντύπωση ότι ακούστηκαν μερικά ακραία πράγματα. Και καλό είναι να μπαίνουν μερικά πράγματα στη θέση τους, κυρίως για αυτούς που ακούνε. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου προσωπικά η άποψη που μπορεί να έχετε, μπορεί ο καθένας να έχει την άποψή του, ελεύθερα να τη λέει και να την εκφράζει. Αλλά μας ενδιαφέρει πάρα πολύ σαν Π.Α.Ε. Ολυμπιακός να μην ακούγονται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια κάποιες φορές.
Β.Β.: Όπως.
Κ.Κ.: Αυτό λοιπόν είναι το εξής: Ακούστηκε ότι τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού φλέγονται. Κάτι τέτοιο άκουσα. Επίσης ότι γίνονται πάρα πολλά περιστατικά. Αν θεωρείτε εσείς ότι τα πάρα πολλά περιστατικά είναι μία ένταση μεταξύ του Τζιμπούρ και του Φουστέρ και ένα μικροεπεισόδιο μεταξύ του Πάντελιτς και του Ντιόγκο, μέσα σε 3,5 μήνες πορείας μίας ομάδας, τότε μάλλον δεν έχετε γνώση του τι είναι τα αποδυτήρια των ομάδων. Και το τι γίνεται στις προπονήσεις των άλλων ομάδων και του Ολυμπιακού άλλα χρόνια. Δεύτερον: Επειδή αναφερθήκατε στο αν είναι θέμα το τι γράφουν οι εφημερίδες και το τι λένε τα ραδιόφωνα. Για εμάς είναι θέμα κύριε Βέργη. Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζετε εσείς τη δική σας εταιρεία, στην οποία εργάζεστε, αλλά στον Ολυμπιακό και στην ομάδα του Ολυμπιακού, επειδή απευθύνεται σε εκατομμύρια κόσμου, οφείλουν οι εφημερίδες και τα ραδιόφωνα να γράφουν και να λένε αλήθειες. Και όχι ψέματα.
Β.Β.: Αλήθειες, αλήθειες. Όχι αλήθειες που θεωρούν οι εταιρείες.
Κ.Κ.: Όχι, όχι.. Αλήθειες που λένε οι αθλητές κύριε Βέργη. Σας ενδιαφέρει η αλήθεια των αθλητών εσάς;
Β.Β.: Απολύτως.
Κ.Κ.: Ωραία. Αναλογιστήκατε την αλήθεια των αθλητών Μανωλά και Κάρολ χθες το πρωί;
Β.Β.: Δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θέλετε να κάνετε μονόλογο. Με μεγάλη μου χαρά να σας ακούσω.
Κ.Κ.: Θέλω, ναι.
Β.Β.: Αν θέλετε να κάνουμε διάλογο, επίσης.
Κ.Κ.: Δεν θέλω να κάνω μαζί σας διάλογο. Αν με αφήσετε να κάνω μονόλογο, θα το προτιμούσα.
Β.Β.: Θαυμάσια. Κάντε μονόλογο εσείς. Κανένα πρόβλημα.
Κ.Κ.: Σας λέω, λοιπόν, ότι καλά θα κάνετε να αναλογιστείτε τη θέση και των αθλητών. Αφήστε τις εταιρείες απ’ έξω. Ο αθλητής Μανωλάς και ο αθλητής Κάρολ χθες το πρωί είχαν μία δυσάρεστη έκπληξη. Αυτό θα έπρεπε να αφορά τον Τύπο. Τα ραδιόφωνα, τις εφημερίδες, γι’ αυτό που γράφουν και γι’ αυτό που λένε. Δεν ξέρω αν έχει διαφορετική άποψη ο κύριος Νοικοκύρης, που είναι στη γραμμή.
Γ.Ν.: Όχι σας ακούω. Εγώ θέλω να τοποθετηθώ, αν έχετε ολοκληρώσει.
Κ.Κ.: Βεβαίως, παρακαλώ.
Γ.Ν.: Πρώτα απ’ όλα δεν θυμάμαι να ακούστηκε η λέξη «φλέγονται» τα αποδυτήρια. Δεν ξέρω, τουλάχιστον εγώ προσωπικά…
Κ.Κ.: Ακούστηκε, ακούστηκε.
Β.Β.: Το είπα εγώ, το είπα εγώ Γιώργο μου. Το είπα εγώ…
Γ.Ν.: Συγνώμη, δεν το άκουσα… Δεύτερον, το γεγονός ότι σε μια ομάδα μέσα σε έξι μέρες από την… Ε, μέσα σε εφτά μέρες, από τη Δευτέρα μέχρι και την Κυριακή, υπάρχουν τρία κρούσματα, δύο επεισόδια στο Ρέντη και μία έκρηξη ενός ποδοσφαιριστή…
Κ.Κ.: Τι ορίζετε εσείς ως επεισόδια; Για να καταλάβω κι εγώ. Γιατί λέτε επεισόδια και ένταση. Τι είναι το επεισόδιο και τι είναι η ένταση, λοιπόν; Γιατί έχετε τώρα την τύχη να μιλάτε με έναν άνθρωπο που ήταν μπροστά και στα δύο περιστατικά. Πείτε μου λοιπόν τι είναι επεισόδιο και τι είναι ένταση. Για να καταλάβουν κι αυτοί που ακούνε.
Γ.Ν.: Πολύ ωραία. Η ένταση είναι μια λογομαχία, η οποία μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα…
Κ.Κ.: Συμφωνώ μαζί σας.
Γ.Ν.: Δηλαδή είναι διαφορετικό να πει ένας μια κουβέντα στα αποδυτήρια, στην ένταση ενός αγώνα

Κ.Κ.: Ναι, ναι;
Γ.Ν.: … και διαφορετικό για παράδειγμα από μια πλάκα στο Ρέντη να ξεκινήσει ένα επεισόδιο…
Κ.Κ.: Τι επεισόδιο; Πείτε μας, περιγράψτε το κύριε Νοικοκύρη, περιγράψτε το, τι έγινε ακριβώς.
Γ.Ν.: Αρπάχτηκαν στα χέρια…
Κ.Κ.: Αρπάχτηκαν στα χέρια;
Γ.Ν.: Και χρειάστηκε η παρέμβαση των άλλων ποδοσφαιριστών, για να ηρεμήσει η κατάσταση.
Κ.Κ.: Τι εννοείτε, αρπάχτηκαν στα χέρια; Κράτησε ο ένας τα χέρια του άλλου; Χτυπήθηκαν; Τι εννοείτε; Για να τα πούμε όπως είναι τα πράγματα. Τι ξέρετε ότι έγινε δηλαδή;
Γ.Ν.: Πήγαν να χτυπηθούνε.
Κ.Κ.: Πήγανε να χτυπηθούνε. Άρα λοιπόν δεν ήρθαν στα χέρια. Πήγανε μας λέτε τώρα, υποθετικά. Ίσως να γινότανε.
Γ.Ν.: Είναι νομίζω ξεκάθαρα τα ελληνικά μου. Το αρπάχτηκαν στα χέρια, σημαίνει ότι…
Κ.Κ.: Τι να σας πω; Το αρπάχτηκαν στα χέρια έχει διαφορά από το πήγαν να πιαστούν στα χέρια. Είναι διαφορετικές φράσεις. Διαφορετική έννοια.
Γ.Ν.: Κύριε Καραπαπά δεν θα παίξουμε με τις λέξεις.
Κ.Κ.: Όχι να παίξουμε με τις λέξεις. Γιατί οι λέξεις εδώ έχουν σημασία, κύριε Νοικοκύρη. Και ορίζουν τις πράξεις.
Γ.Ν.: Να σου πω και κάτι τώρα, επειδή το «κύριε Καραπαπά» δεν το μπορώ τόσο καιρό, Κώστα σε ξέρω, Κώστα σε λέω, Κώστα θα σε πω και τώρα.
Κ.Κ.: Ωραία, εγώ δεν ζήτησα από κανέναν να με λέει «κύριο Καραπαπά».
Γ.Ν.: Το λέω επειδή ξεκίνησε πριν να λες «κύριε Νοικοκύρη». Τέλος πάντων. Η διαδικασία για μένα είναι ότι έχουνε γίνει κάποια επεισόδια τα οποία παραδέχθηκε και ο ίδιος ο Ολυμπιακός, δεν είναι ότι διέψευσε ο Ολυμπιακός…
Κ.Κ.: Τι εννοείτε; Τι δεν καταλάβατε από αυτά που είπε ο κύριος Θεοδωρίδης; Ο κύριος Θεοδωρίδης είπε ότι «εγώ τους λέω να παίζουνε δυνατά στην προπόνηση και αυτό είναι δική μου εντολή». Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό το πράγμα το κάνει ο Αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού για να δείξει το πόσο ειρωνεύεται το να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα το ότι ο Τζιμπούρ πήγε κοντά στον Φουστέρ εκνευρισμένος;
Γ.Ν.: Βεβαίως, βεβαίως…
Κ.Κ.: Εσείς όταν παίζετε ποδόσφαιρο. Εσείς προσωπικά όταν παίζετε ποδόσφαιρο κύριε Νοικοκύρη, γιατί μαζί παίξαμε στην προετοιμασία του Ολυμπιακού, δεν εκνευρίζεστε; Δεν φωνάζετε;
Γ.Ν.: Βεβαίως.
Κ.Κ.: Μα τι κάνουμε τώρα εδώ πέρα; Πάμε να καταδικάσουμε τα παιδιά χωρίς λόγο;
Γ.Ν.: Εγώ όμως δεν είμαι επαγγελματίας και στην τελική αυτό που εμείς κρίνουμε ως ρεπόρτερ…
Κ.Κ.: Ωραία. Ας ορίσουμε λοιπόν τι είναι επεισόδιο και τι είναι ένταση.
Γ.Ν.: … είναι αυτό που συμβαίνει στα αποδυτήρια.
Κ.Κ.: Πείτε μου λοιπόν τι είναι αυτό που συμβαίνει στα αποδυτήρια για να καταλάβω κι εγώ. Γιατί εγώ είμαι κάθε μέρα στο Ρέντη και δεν βλέπω κανένα επεισόδιο. Πείτε μου ποια είναι τα επεισόδια. Πείτε μου.
Γ.Ν.: Αν είχε γραφτεί κάποιο ψέμα φαντάζομαι ότι θα είχατε παρέμβει όπως είχατε παρέμβαση χθες στην υπόθεση του Μανωλά και του Κάρολ που και η δική μου πληροφόρηση ήταν ότι δεν υπήρχε κάποιο θερμό επεισόδιο.
Κ.Κ.: Κύριε Νοικοκύρη, ή Γιώργο. Ότι προτιμάτε. Το πράγμα είναι πάρα πολύ απλό. Όταν γίνεται ένα επεισόδιο του «1» και γίνεται «5» είναι διαφορετικό και είναι διαφορετικό να μην έχει γίνει ένα επεισόδιο και να γράφεται ένα επεισόδιο από το μυαλό κάποιου. Καταλαβαίνετε ποια είναι η διαφορά; Είναι άλλο το να δικάσουμε εμείς ως Ολυμπιακός, ή να καταγγείλουμε την ένταση και είναι διαφορετικό να καταγγείλουμε κάτι το οποίο είναι ψευδές, ανυπόστατο και συκοφαντικό. Ποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δηλαδή; Που είναι το περίεργο;
Γ.Ν.: Πρώτα από όλα δεν μίλησε κανείς για μια δίκη. Μιλάμε για κάποια πράγματα που έχουν συμβεί…
Κ.Κ.: Ωραία, που είναι το περίεργο, λοιπόν; Που είναι το περίεργο; Εγώ δεν καταλαβαίνω που είναι το περίεργο στο ότι γράφεται κάτι που είναι συκοφαντικό και ο Ολυμπιακός το καταγγέλλει.
Γ.Ν.: Μιλάμε για κάποια γεγονότα… Ο Ολυμπιακός καταγγέλλει… Μα εγώ δεν μίλησα για το θέμα του Μανωλά με τον Κάρολ. Ούτε πριν, ούτε χθες, ούτε σήμερα, δεν έχω σταθεί σε αυτό το θέμα.
Κ.Κ.: Όχι. Είπατε, επί της ουσίας, για ποιο λόγο ο Ολυμπιακός δεν το έκανε και στις άλλες περιπτώσεις. Σας είπα. Γιατί στις άλλες περιπτώσεις ήταν ένα περιστατικό του «1», το οποίο μεγεθύνθηκε και έγινε «5». Ενώ αυτό ήταν ένα ψεύτικο περιστατικό. Ήταν κάτι που δεν έγινε.
Γ.Ν.: Ωραία. Ως Ολυμπιακός, λοιπόν, από τη στιγμή που θεωρείται εσείς ότι ήταν του «1», καλώς θεωρείτε ότι ήταν του «1». Η πληροφόρηση που υπάρχει μέσα από το ρεπορτάζ, το οποίο γνωρίζετε πολύ καλά πως γίνεται, άλλωστε και εσείς δημοσιογράφος ήσασταν πριν αναλάβετε Διευθυντής Επικοινωνίας στην «ερυθρόλευκη» Π.Α.Ε. και γνωρίζετε πολύ καλά πως λειτουργεί και πως λειτουργούν ειδικά οι ρεπόρτερ μεγάλων ομάδων, όπως είναι ο Ολυμπιακός, έβγαζε αυτό που βγήκε σε όλο τον Τύπο.
Κ.Κ.: Δεν γνωρίζω μόνο αυτό, γνωρίζω και άλλα πράγματα. Γνωρίζω και ότι μπορεί να θέλει κάποιος να φωτίσει διαφορετικά κάτι, κύριε Νοικοκύρη.
Γ.Ν.: Αν θεωρείτε ότι η δουλειά μου είναι να δημιουργώ πρόβλημα στον Ολυμπιακό από το πουθενά…
Κ.Κ.: Αυτό σας είπα εγώ;
Γ.Ν.: … και αν θεωρείτε ότι ήταν σκόπιμο το γεγονός να αναφέρω ότι έγιναν τρία επεισόδια, δύο από τα οποία έγιναν στο Ρέντη και ένα όπου ο ποδοσφαιριστής Ιμπαγάσα που μπήκε στα αποδυτήρια με έκρηξη για να φωνάξει για τους συμπαίκτες του, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται η ομάδα, δείχνοντας, προς τον προπονητή του, ουσιαστικά, ότι δεν αποδέχεται αυτό που βλέπει στον αγωνιστικό χώρο, είναι αμελητέο, τότε εγώ πάω πάσο.
Κ.Κ.: Ο ποδοσφαιριστής Ιμπαγάσα, ακούστε…
Γ.Ν.: Τότε εγώ πάω πάσο. Το θέμα μας στη συγκεκριμένη περίπτωση…
Κ.Κ.: Θέλετε να ακούσετε; Ο ποδοσφαιριστής Ιμπαγάσα, μετά από ένα παιχνίδι που έχει τρέξει, όταν έχει 200 σφυγμούς και μπαίνει στα αποδυτήρια, μπορεί να πει στους νεότερου συμπαίκτες του ό,τι θέλει. Αυτό είναι ένα άλλο πράγμα. Όλα τα πράγματα τα βάζετε στο μίξερ και δεν βγάζουμε ένα συμπέρασμα. Είναι άλλο πράγμα αυτό, άλλο πράγμα να λέμε ότι υπάρχει ένταση και ότι φλέγονται τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού…
Γ.Ν.: Δεν χρησιμοποίησα τη λέξη «φλέγονται»…
Κ.Κ.: … είναι άλλο πράγμα ότι κάποιος γράφει ψέματα και εν πάση περιπτώσει δεν μπορεί να θίγει κανένας επαγγελματίες. Γιατί όπως και εσείς είστε επαγγελματίες ρεπόρτερ και θέλετε να κάνετε το ρεπορτάζ σας επαγγελματικά, έτσι και ο ποδοσφαιριστής είναι επαγγελματίας. Έτσι δεν είναι;
Γ.Ν.: Βεβαίως. Βεβαίως.
Κ.Κ.: Και δεν πρέπει να θίγει κάποιος γράφοντας ψέματα.
Γ.Ν.: Δεν διαφωνώ καθόλου. Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό.
Κ.Κ.: Α ωραία. Χαίρομαι που δεν διαφωνείτε. Γιατί άκουσα πριν ότι δεν είναι το θέμα τι γράφουν οι εφημερίδες και τι λένε τα ραδιόφωνα.
Γ.Ν.: Και στη συγκεκριμένη περίπτωση και τα δύο τα επεισόδια, είτε του «1» είτε του «5», είτε το «4» είτε του «3», γράφτηκαν καθολικά στον Τύπο.
Κ.Κ.: Ξαναλέω από εκεί και πέρα είναι θέμα ερμηνείας και ρεπορτάζ. Τι να σας πω. Ο καθένας το φωτίζει όπως νομίζει.
Γ.Ν.: Ακριβώς. Δεν διαφωνώ πουθενά.
Κ.Κ.: Εγώ, όμως, ξαναλέω, επειδή έχω την τύχη και τη χαρά να είμαι εκεί, στις προπονήσεις και να βλέπω τι γίνεται…
Γ.Ν.: Δυστυχώς δεν την έχουμε εμείς, αυτό το ξέρετε τόσα χρόνια…
Κ.Κ.: … και επειδή έχω την τύχη και τη χαρά λοιπόν να έχω ζήσει το οικογενειακό κλίμα, εσείς ειδικά που είστε τόσο έμπειρος ρεπόρτερ και έχετε ζήσει όλη την προετοιμασία του Ολυμπιακού, που πάντα υπάρχουν εντάσεις, φαντάζομαι ότι ζείτε κι εσείς από κοντά το κλίμα που έχει αυτή η ομάδα. Πείτε μου λοιπόν, εσείς, δεν την αδικεί την ομάδα αυτή η εικόνα;
Γ.Ν.: Είμαι σίγουρος, Κώστα ή κύριε Καραπαπά τέλος πάντων, ή όπως θέλεις, ότι και ακούς καθημερινά τις εκπομπές και διαβάζεις τα ρεπορτάζ, γιατί άλλωστε και αυτό είναι ένα μέρος σημαντικό της δουλειάς που κάνεις στον Ολυμπιακό. Άρα θα γνωρίζεις πολύ καλά ότι και στο σημερινό πρωτοσέλιδο στο Goal, στο σημερινό ρεπορτάζ μου, μάλλον, στο Goal, έχω αναφέρει ότι είναι απολύτως λογικό μέσα σε μια οικογένεια, όπου υπάρχει ένα οικογενειακό κλίμα, να γίνονται και επεισόδια. Το παράδοξο, στην όλη υπόθεση, κατά τη δική μου ερμηνεία και κατά το δικό μου ρεπορτάζ, το οποίο άλλωστε αν θεωρείς λανθασμένο, δεν έχω κανένα πρόβλημα να ακούσω τη γνώμη σου, το παράδοξο είναι το αφεντικό των αποδυτηρίων να μην παίρνει καμία απολύτως θέση σε όσα γίνονται, είτε του «1» είτε του «2» είτε του «3», είτε του «4» είτε του «5».
Κ.Κ.: Το πράγμα είναι πάρα πολύ απλό. Το πώς συμπεριφέρεται ο κάθε άνθρωπος και ο κάθε επαγγελματίας σε κάποιες καταστάσεις είναι δική του τακτική και δική του πολιτική ή και δική του λογική… Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.
Γ.Ν.: Αυτό ακριβώς είπα. Ότι έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το πώς θα συμπεριφερθεί ο Πορτογάλος…
Κ.Κ.: Το νόημα αυτής της παρέμβασης αυτής δεν είναι κύριε Νοικοκύρη ειλικρινά να γίνει μία προσπάθεια κριτικής στο πως αντιμετωπίζει ο κύριος Ζαρντίμ, ο κύριος Βαλβέρδε, ή ο κύριος οποιοσδήποτε τα επεισόδια. Το θέμα είναι να μη λέμε για επεισόδια τα οποία δεν γίνονται να μη δίνουμε ένταση σε κάτι και να μην αδικούμε πάρα πολλούς ανθρώπους οι οποίοι δουλεύουν καθημερινά και ματώνουνε για αυτή την ομάδα και να τους αδικούμε, δημιουργώντας ένα κλίμα το οποίο είναι και άδικο για αυτή τη συγκεκριμένη ομάδα και εν πάση περιπτώσει να σας πω και κάτι; Είναι μία ομάδα η οποία έχει κάνει 4 νίκες, μία ομάδα η οποία έχει μόνο μία ήττα από μια πάρα πολύ καλή ομάδα όπως η Σάλκε και κοντέψαμε να πούμε δηλαδή, ας πούμε, ότι έχουν διαλυθεί τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού. Δηλαδή αυτό, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Γ.Ν.: Όχι δεν διαφωνώ σε αυτά που λέτε. Ειλικρινά σας το λέω…
Κ.Κ.: Πείτε το στους συνεργάτες σας που έλεγαν πριν από λίγο ότι φλέγονται τα αποδυτήρια, μη μου το λέτε εμένα…
Β.Β.: Οι συνεργάτες του δεν κάνουν διάλογο μαζί σας, έχει τελειώσει αυτή η ιστορία. Δεν κάνουμε διάλογο μαζί. Και η φιλόξενη εκπομπή νομίζω ότι έχει αφιερώσει ένα τέταρτο σ’ αυτή την ιστορία και σας ακούμε με πολύ μεγάλη προσοχή. Αφήστε λοιπόν τους συνεργάτες του κυρίου Νοικοκύρη, πείτε αυτό που θέλετε εσείς, δεν έχω κάνει καμία παρέμβαση και ο κύριος Νοικοκύρης με τους συνεργάτες του θα τα βρουν στη δική τους δουλειά.
Κ.Κ.: Τελειώσατε;
Β.Β.: Βεβαίως.
Κ.Κ.: Ωραία. Κύριε Νοικοκύρη λοιπόν, αυτό που σας έλεγα είναι ότι αυτό που μετράει και έχει σημασία είναι να μη μεγιστοποιούμε κάποια πράγματα τα οποία εμείς δεν αρνηθήκαμε ότι συνέβησαν, αλλά ας τα βάλουμε στο μέτρο τους. Δηλαδή, ας βάλουμε ότι σε μια ομάδα που προπονείται, σε κάποια παιδιά που προπονούνται 25-30 επαγγελματίες μαζί, για 3 μήνες, έγιναν δύο εντάσεις. Ότι αυτό δεν είναι τρομερό.
Γ.Ν.: Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνείτε μαζί μου.
Κ.Κ.: Χαίρομαι που δεν διαφωνούμε. Αν λέμε το ίδιο πράγμα…
Γ.Ν.: Όχι νομίζω ότι ακούτε την εκπομπή, την ακούσατε την εκπομπή και ακούσατε και τις προηγούμενες εκπομπές, διαβάζεται και τις εφημερίδες, όχι μόνο το Goal, όλες τις εφημερίδες, ειλικρινά δεν έχω καταλάβει που διαφωνούμε τελικά.
Κ.Κ.: Μα δεν απευθύνομαι μόνο σε εσάς. Δεν είπα ότι εσείς συγκεκριμένα, προσωπικά δημιουργείτε κάποιο κλίμα κύριε Νοικοκύρη. Μάλλον δεν με καταλάβατε.
Γ.Ν.: ΟΚ. Μπορεί να μην κατάλαβα.
Κ.Κ.: Είπα ότι υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι, οι οποίοι κάνουν το ίδιο πράγμα και δημιουργούν μία εικόνα η οποία δεν είναι πραγματική, και αυτό που θέλω εγώ να ακούσουν οι οπαδοί του Ολυμπιακού, γιατί ουσιαστικά και τα ραδιόφωνα και οι εφημερίδες τι είναι; Ουσιαστικά μεταφέρουν, απευθύνονται στους οπαδούς και στους φιλάθλους. Εγώ λοιπόν απευθύνομαι στους φιλάθλους του Ολυμπιακού. Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού να είναι σίγουροι ότι στον Ολυμπιακό είμαστε όλοι μια οικογένεια και ότι ακόμα και αν υπάρχουν αυτά τα περιστατικά, τα χειριζόμαστε και τα λύνουμε. Και είναι ελάχιστα, σε σχέση με αυτά που κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν. Είναι πάρα πολύ απλό αυτό που είπα, το είπα, να είστε καλά, θα τα πούμε στο γήπεδο κύριε Νοικοκύρη να είστε καλά.
Γ.Ν.: Καλό απόγευμα.
Β.Β.: Πολύ ωραία. Η φιλόξενη εκπομπή μας, νομίζω ότι παραχώρησε τον χρόνο που ζητήθηκε, τα ακούσατε εσείς, είναι δικά σας τα συμπεράσματα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons