OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Κάθε παιχνίδι ξεχωριστά...

Ο Κώστας Σλούκας μίλησε στο «ΑΡΤ» για...ολα...

-το φορμάρισμα του Ολυμπιακού μετά το ματς με την Τσεντεβίτα στο ΣΕΦ: «Ο Ολυμπιακός δεν πιάνεται… νομίζω πως είναι μεγάλη κουβέντα και πολύ νωρίς να το πούμε αυτό. Από κει και πέρα, σίγουρα οι ήττες μας στοίχησαν πάρα πολύ, τόσο ψυχολογικά όσο και προσωπικά τον καθένα και νομίζω πως ο καθένας υπερέβαλλε εαυτό για να δώσει κάτι παραπάνω στην ομάδα. Αυτό φάνηκε νομίζω και μέσα στο γήπεδο και από εκεί και πέρα ξεκίνησε ένα καλό σερί νικών».

-το Top 16: «Δεν αλλάζει κάτι στην φιλοσοφία του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να παίζει και να κοιτάει το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Από την μία μπορείς να πεις πως είναι δύσκολες οι ομάδες, πολύ δύσκολος ο όμιλός μας σε σχέση με τον άλλο αλλά σε περίπτωση που προκριθούμε, η διασταύρωση ενδεχομένως να είναι ευκολότερη. Ο Ολυμπιακός δεν έχει να κοιτάξει κάτι, όπως είπα και πριν, κοιτάει το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και προετοιμάζεται γι’ αυτό».

-το αν είναι εφικτός στόχος η κατάκτηση της Ευρωλίγκας και πάλι: «Όπως έχει δείξει η ιστορία, είναι πολύ δύσκολο αλλά ο Ολυμπιακός επιδιώκει και φέτος μια πάρα πολύ καλή πορεία. Αν φτάσει και πάλι τόσο κοντά, τότε γιατί όχι;».

-το στόχο του αήττητου στην Α1: «Αυτό δεν μπορείς να το πεις από τώρα γιατί όπως είπα και πριν, είναι πολύ νωρίς. Ο Παναθηναϊκός όπως είδαμε, έχασε μέσα στον Ίκαρο. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά για να παίρνουμε τις νίκες. Αυτό είναι το σημαντικότερο».

-τους ανταγωνιστές στην Α1: «Ο Παναθηναϊκός δένεται σιγά-σιγά. Από κει και πέρα, φαίνεται πως όλες οι άλλες ομάδες είναι ισάξιες. Ο Πανιώνιος έχει πολύ ταλέντο, της δικιάς μου ηλικίας με παίκτες που τους γνωρίζω. Ο ΠΑΟΚ φαίνεται πως έχει μια πολύ έμπειρη και δεμένη ομάδα. Από κει και κάτω, όλα είναι ρευστά, φαίνεται άλλωστε από τα αποτελέσματα».

-το κεφάλαιο Εθνική εν όψει Ευρωμπάσκετ: «Η Εθνική ομάδα έχει πάρα πολύ καλό υλικό, έχει πολύ καλές και γερές βάσεις. Από κει και πέρα είναι στο χέρι της να κάνει μια πολύ καλή πορεία γιατί θεωρώ ότι έχει πολύ καλό υλικό. Εύχομαι να επιστρέψει στα μετάλλια. Όλα φαίνονται όμως μέσα στο γήπεδο»

-την αποτυχία στο Προολυμπιακού Τουρνουά: «Είχαν γίνει κάποια λάθη, όχι από την ομοσπονδία την δικιά μας , αλλά από την FIBA. Δεν υπήρχαν δωμάτια για όλους τους παίκτες στο ξενοδοχείο της ομάδας και στις πρώτες δύο μέρες, πριν γίνει η επιλογή, ήμουν σαν ξένο σώμα. Ήμουν σε διαφορετικό ξενοδοχείο, έτρωγα μόνος μου… Από κει και πέρα, συζήτησα με τον κόουτς Ζούρο και που είπε πως δεν θα είμαι στην δωδεκάδα. Μου πρότεινε ο ίδιος να γυρίσω πίσω γιατί η ταλαιπωρία ήταν πολύ μεγάλη και θεώρησα και εγώ σωστό να δω τους δικούς μου για μία εβδομάδα, έτσι ώστε να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμος σε περίπτωση που προκριθεί η Ελλάδα (έτσι πιστεύαμε) και θα ήμουν και εγώ ξανά στην προετοιμασία. Αυτό είναι το κάτι διαφορετικό».

-το αν σκέφτεται το ΝΒΑ: «Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει ή όχι. Εγώ έχω στο μυαλό μόνο το ευρωπαϊκό μπάσκετ και σε καμία περίπτωση το ΝΒΑ. Δεν το παρακολουθώ κα να φανταστείς! Τώρα, επειδή θεωρώ ότι δεν μπορώ να παίξω εκεί, δεν με τραβάει… δεν ξέρω. Από άποψη παικτική, τα play offs είναι ότι καλύτερο που βλέπουμε αλλά από άποψη regular season, νομίζω ότι δεν με τραβάει τόσο. Από κει και πέρα, δεν το κοιτάω καθόλου επειδή ίσως δεν μπορώ να παίξω, ξέρω τα όρια μου».

-το αν μπορεί ο Κώστας Παπανικολάου να παίξει στο ΝΒΑ: «Θεωρώ ότι είναι πλέον ο πιο κατάλληλος Έλληνας παίκτης για να πάει εκεί και να δοκιμάσει την τύχη του. Δουλεύει πολύ και αυτό φαίνεται στο παιχνίδι του, παίζει με ψυχολογία και επόμενο είναι πλέον η ομάδα να περιμένει πράγματα από αυτόν. Είναι στο χέρι του νομίζω».

-τους «κολλητούς» του στον Ολυμπιακό: «Καταρχήν είμαι συγκάτοικος με την Σπανούλη σε κάθε ταξίδι. Από κει και πέρα, έχω καλές σχέσεις με όλους. Και με τον Γιώργο (σ.σ. Πρίντεζη) αλλά πιο πολύ με τα παιδιά της ηλικίας μου, τον Παπανικολάου, τον Μάντζαρη, τον Κατσίβελη, τον Γεωργάκη που ήμασταν και συμμαθητές. Νομίζω πως το καλό είναι πως υπάρχει πάρα πολύ καλό κλίμα στην ομάδα και αυτό φαίνεται και στο γήπεδο»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons