OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ο Ρόι Κάρολ μίλησε για... όλα...

Αποτελεί μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες προσωπικότητες που έχουν περάσει ποτέ από τα ελληνικά γήπεδα. Ο Ρόι Κάρολ είναι κάτι παραπάνω από ένας πάρα πολύ καλός τερματοφύλακας. Ο Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ του Θρύλου κουβαλάει ένα «μαύρο» παρελθόν, αλλά αποτελεί και το ιδανικό παράδειγμα του ποδοσφαιριστή που «κύλησε» στον βούρκο του οινοπνεύματος, αλλά πήρε τη ζωή στα χέρια του και επέστρεψε σε υψηλό επίπεδο.

Πλέον, ο Κάρολ δεν φοβάται και δεν ντρέπεται να μιλήσει για εκείνη την περίοδο της ζωής του. Το έκανε, μάλιστα, για λογαριασμό του επίσημου καναλιού της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, όπου αποκάλυψε πολλά από τα... εσώψυχά του. Αφού, λοιπόν, υποστήριξε ότι έχει μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή, εν συνεχεία αναφέρθηκε στην επιθυμία του να παίξει ποδόσφαιρο έως τα... 40 του! Διαβάστε αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσε ο Ρόι στο κανάλι των «κόκκινων διαβόλων»...

Για τη δύσκολη και τη... νέα ζωή του: «Στον Ολυμπιακό τα πράγματα είναι εξαιρετικά. Οι οπαδοί της ομάδας με κάνουν να αισθάνομαι ευπρόσδεκτος και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ξέρω ότι πολύ άνθρωποι στην πατρίδα με αποκαλούν εγωιστή, ισχυρίζονται ότι άλλαξα, επειδή απέκτησα λεφτά και άλλα τέτοια. Αλλά κάθε ζωή περνάει από επίπεδα. Οταν είσαι αδύναμος, και εγώ ήμουν πολύ αδύναμος. Εκμεταλλευόμουν ανθρώπους, έπινα συνεχώς, ακόμη και για 3 ημέρες συνεχόμενα. Αλλά τώρα είμαι χαρούμενος που μπορώ να συζητήσω για αυτό. Ήμουν... εκτός για 3-4 χρόνια και πρωτύτερα δεν είχα μιλήσει για αυτό. Βλέπεις, πολλά πράγματα να έρχονται και άνθρωποι να σε αποκαλούν αλκοολικό και τζογαδόρο. Ναι, ήμουν αλκοολικός, αλλά ποτέ δεν ήμουν τζογαδόρος, δεν είμαι και ούτε θα γίνω. Δεν ήταν τόσο δύσκολο για εμένα, αλλά για τη γυναίκα μου, που στάθηκε στο πλευρό μου και προσπάθησε να με βοηθήσει. Κάποιες φορές θέλεις να ξεχάσεις, αλλά δεν γίνεται. Είναι πράγματα που συνέβησαν στη ζωή σου και δεν γίνεται να τα ξεχάσεις. Είναι καλό να μπορείς να μιλάς για αυτά...».

Για τη ζωή στην Ελλάδα: «Ξέχωρα από το ποδόσφαιρο, άρχισα να απολαμβάνω και πάλι τον τρόπο ζωής μου. Όταν έρχομαι στο σπίτι μου, που είναι δίπλα στην παραλία και συναντώ τα παιδιά μου και τη γυναίκα μου και πηγαίνω μαζί τους για καφέ (σ.σ.: αν και δεν πίνω καφέ, αλλά τσάι), είναι κάτι εξαιρετικά όμορφο...».

Για την ευκαιρία που του δόθηκε: «Όταν ήρθα εδώ άλλαξαν όλα. Όλοι με σέβονται, μου έδωσαν μία ευκαιρία και προσπαθώ να ανταποδώσω. Με έβαλαν πάλι στο παιχνίδι, με πήραν πίσω στην εθνική της Βορείου Ιρλανδίας μετά από έξι χρόνια. Το να παίζω για τη χώρα μου είναι μοναδικό και ήταν ό,τι πιο σκληρό το να μην είμαι μέλος της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι 34 ετών και προσπαθώ να βάλω και πάλι τη ζωή μου στις σωστές ράγες, με την οικογένειά μου, αλλά και με την οικογένειά μου στη Β. Ιρλανδία. Είναι σπουδαίο το γεγονός ότι ήρθα εδώ και μπορώ να ηρεμήσω, να συγκεντρωθώ στο ποδόσφαιρο, χωρίς να ανησυχώ για το ποτό και όλα τα σκουπίδια που με απασχολούσαν στην Αγγλία».

Για το μέλλον του στον χώρο: «Αυτή τη στιγμή έχω μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή και ελπίζω ότι θα παίζω ποδόσφαιρο για ακόμη 4-5 χρόνια. Αυτή τη στιγμή φροντίζω το σώμα μου, προσπαθώ να κρατηθώ σε υψηλό επίπεδο, δουλεύω σκληρά και πιστεύω ότι ακόμη 5 χρόνια θα μπορώ να αγωνίζομαι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons