OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Φανταστικός ο κόσμος μας...

Χαμογελαστός και με την καλύτερη του διάθεση, ο Τζος Πάουελ βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο Olympiacos Bc Store για να κληρώσει πέντε εισιτήρια διαρκείας, αλλά και να μιλήσει από κοντά στους φιλάθλους της ομάδας.

Ο Αμερικανός σέντερ των Πειραιωτών, ο οποίος πέτυχε δέκα πόντους στην αναμέτρηση με την Αρμάνι Μιλάνο, δεν σταμάτησε να υπογράφει αυτόγραφα στην μπουτίκ των πρωταθλητών Ευρώπης και Ελλάδας, ενώ βγήκε αρκετές φωτογραφίες με τους μικρούς φίλους των «ερυθρόλευκων».

Ο Τζος Πάουελ αρχικά είπε για τον αν υπάρχει μεγάλη απόσταση του τμήματος μάρκετινγκ του Ολυμπιακού με τις ομάδες του ΝΒΑ πως «Πιστεύω ότι όλα είναι καλά και όπου και να έχω πάει, έχω δει κάτι που έχει να κάνει με τον Ολυμπιακό. Τα πάντα είναι κόκκινα..» για να συνεχίσει για τον κόσμο του Θρύλου πως «οι οπαδοί μας είναι φανταστικοί και είναι καλό να έχουμε την συμπαράσταση τους όπως και εχθές δηλαδή (σ.σ. με την Αρμάνι Μιλάνο), οι οπαδοί μας στάθηκαν δίπλα μας και σε ένα δύσκολο αγώνα μας βοήθησαν. Πλέον περιμένω και ανυπομονώ τον επόμενο γύρο στην Ευρωλίγκα και ευελπιστώ να έχουμε ακόμα περισσότερη συμπαράσταση από αυτούς όσο προχωράμε».

Ο Πάουελ βρίσκεται λίγο καιρό στον Ολυμπιακό και όπως είναι φυσιολογικό δεν γνωρίζει πολλά για τους αντιπάλους που θα κοντραριστεί στην επόμενη φάση της Ευρωλίγκας. Ο σέντερ των Πειραιωτών σχετικά με το Top 16 σχολίασε «Είμαι εδώ για να χαίρομαι το παιχνίδι και να είμαι έτοιμος για να κάθε αναμέτρηση. Τα πάντα είναι μία νέα εμπειρία για εμένα» για να συνεχίσει αναφορικά για το αν νευρίασε σε κάποιες φάσεις του παιχνιδιού με την Αρμάνι στο ΣΕΦ «Δεν νομίζω ότι νευρίασα, απλά ήταν έντονες οι στιγμές που ζούσα. Παίζαμε δυνατά και ήταν απλά η στιγμή αυτή. Δεν με νοιάζει τίποτα περισσότερο. Εγώ απλά κάνω το παιχνίδι μου».

Για το αν έχει προσαρμοστεί ο Πάουελ υποστήριξε: « Πιστεύω ότι τα πάντα είναι θέμα προπόνησης. Κάθε μέρα προσπαθώ, βλέπουμε βίντεο από τους αντιπάλους μας, ακόμα και αν δεν έχουμε αγώνα πάντα μελετάμε. Εγώ ψάχνω συνέχεια μέσα από την δουλειά τρόπους να είμαι αποτελεσματικός επιθετικά και αμυντικά. Οτιδήποτε δηλαδή μπορώ να κάνω για να βοηθήσω την ομάδα. Μιλάω με όλους, με τους προπονητές, με τα παιδιά της ομάδας για το τι είναι καλύτερο για το σύνολο και πάνω από όλα πως πρέπει να κάνω τα πάντα. Πιστεύω ότι έχουμε χρόνο μπροστά μας για να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο σαν σύνολο».

Μετά από το ΝΒΑ ήρθε η… άγνωστη για αυτόν Ευρώπη, με τον σέντερ του Θρύλου να τονίζει πως «Για μένα είναι μία καινούρια εμπειρία, γιατί βρέθηκα για πρώτη φορά στην Ευρώπη και σε ομάδα που παίζει στην Ευρωλίγκα και για μένα είναι και μια διαφορετική εμπειρία κάθε  φορά. Τα πάντα είναι φανταστικά στον Ολυμπιακό. Απολαμβάνω την πόλη. Είχα την ευκαιρία να κάνω πολλά πράγματα και συγκεκριμένα να πάω στο Καραϊσκάκης  για να δω την ομάδα του ποδοσφαίρου. Αυτό κιόλας πρέπει να είναι και η καλύτερη μου στιγμή αλλά περιμένω να κάνω πολλά πράγματα όσο είμαι εδώ»

Τέλος για την παρέα του στο Λιμάνι, τους συμπαίκτες του, ο Πάουελ είπε: «Ναι έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Μιλάμε, κάνουμε πλάκα και η χημεία μας είναι αυτή που μας βοηθάει κι όλας στο παρκέ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons