OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

«Θέλω να συνεχίσω στον Ολυμπιακό»...

Στο γεγονός πως ήδη έχει δεθεί με την ομάδα του Πειραιά στάθηκε σε συνέντευξη του ο Ντρίσα Ντιακιτέ που τόνισε πως θα ήθελε να συνεχίσει στον Ολυμπιακό.

Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Ντιακιτέ στην τηλεόραση της Nova:


-Ντρίσα, μας συστήθηκες, λόγω των αναγκών του Ολυμπιακού, ως δεξί μπακ, έχοντας πολύ καλή παρουσία. Εσύ, πως αισθάνεται παίζοντας στο άκρο της άμυνας;

«Τη γνωρίζω τη θέση. Δεν έχω πρόβλημα ν' αγωνίζομαι στο δεξί άκρο της άμυνας. Μπορώ να παίξω εκεί με την ίδια ευκολία όπως παίζω στο κέντρο του γηπέδου. Και φυσικά θα πω κάτι κλισέ: όπου με χρειαστεί ο προπονητής θα βοηθήσω. Δεν έχω θέμα με τη θέση που θα παίζω. Είτε αυτή είναι δεξιά στην άμυνα, είτε ως αμυντικό χαφ, είτε αριστερά στην άμυνα, ή οπουδήποτε χρειαστεί για να βοηθήσω την ομάδα».

-Στο πρώτο ματς πρωταθλήματος που έπαιξες, αναδείχθηκες πολυτιμότερος παίκτης της αναμέτρησης. Σου έδωσε δύναμη αυτή διάκριση για τη συνέχεια;

«Φυσικά είναι πολύ σημαντικό το ότι συνέβη αυτό. Στην αρχή δεν είχα πάρει πολλά παιχνίδια στα πόδια μου. Βέβαια, όταν ο προπονητής μου ζητάει να παίξω, εγώ πρέπει να δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό για να δικαιώνω και τον ίδιο, αλλά και την ομάδα η οποία με έχει επιλέξει να είμαι στο δυναμικό της. Αυτό έκανα. Και φυσικά μου έδωσαν δύναμη σε εκείνο το παιχνίδι και ο κόσμος, αλλά και οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, οι συμπαίκτες μου και οι προπονητές. Και εύχομαι να μπορώ να βοηθάω πάντα με αυτόν τον τρόπο».

-Νιώθεις πως έχει προσαρμοστεί στον Ολυμπιακό;

«Σίγουρα έχω προσαρμοστεί στο σύλλογο. Έχω προσαρμοστεί στις συνθήκες στις οποίες εργάζομαι, προπονούμαι καθημερινά εδώ. Αλλά το αν έχω προσαρμοστεί ή όχι κατάλληλα στην ομάδα, αρμόδιος να το κρίνει είναι ο ίδιος ο προπονητής μου. Εκείνος είναι άλλωστε που κάνει τις επιλογές για την ομάδα. Εκείνος ξέρει καλύτερα ακόμη και από εμένα. Εγώ αισθάνομαι πολύ καλά στον Ολυμπιακό. Αισθάνομαι πολύ καλά στο σύλλογο, με τους συμπαίκτες μου. Πρέπει να δείχνω καθημερινά στις προπονήσεις ότι είμαι εδώ για να βοηθήσω, να παίζω και να προσφέρω στην ομάδα».

-Μίλησες για την υποδοχή του κόσμου. Τι εικόνα έχεις σχηματίσει για τους φίλους του Ολυμπιακού;

«Είμαι σε μία κατάσταση, στην οποία γνωρίζω τώρα και τους οπαδούς μας. Δεν είχα την ευκαιρία ν' αγωνιστώ σε πολλά ματς. Όμως τους ζω με κάθε τρόπο στο γήπεδο, είτε αγωνίζομαι είτε όχι. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την ομάδα. Δίνουν δύναμη στην ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι ο σύλλογος με τους περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα. Σε κάνουν πολλές φορές να νιώθεις ότι θες να δώσεις το κάτι παραπάνω γι' αυτούς. Για τον τρόπο με τον οποίο σε στηρίζουν, τόσο στα εντός έδρας στο Καραϊσκάκη, όσο και στα εκτός έδρας. Όπου έχουμε πάει κοιτάζω στην εξέδρα και βλέπω παντού φίλους του Ολυμπιακού. Πράγμα το οποίο μας κάνει να αισθανόμαστε πολύ όμορφα».

-Έχεις εικόνα για τον επόμενο αντίπαλό σας, τον Πανιώνιο; Φέτος πραγματοποιεί εξαιρετική πορεία.

«Δεν έχω τη δυνατότητα να γνωρίζω κάποιους απ' τους ποδοσφαιριστές του Πανιώνιου. Και δεν έχω καταφέρει να παρακολουθήσω πολύ τον επόμενο αντίπαλό μας. Ούτως ή άλλως, για εμένα αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Δεν υπάρχουν πιο μικρά, πιο μεγάλα, πιο σημαντικά ή πιο ασήμαντα παιχνίδια. Τα αντιμετωπίζω όλα με τον ίδιο τρόπο. Είτε είναι ο Πανιώνιος, είτε κάποια άλλη ομάδα ακόμη μεγαλύτερη, ή ακόμη μικρότερη, αναλόγως με το μέγεθός της. Εγώ και οι συμπαίκτες μου καλούμαστε να την αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο τρόπο».

-Τι θα ήθελες για τη νέα χρονιά σε προσωπικό επίπεδο ή και για την ομάδα σου;

«Καταρχάς, θα ήθελα να συνεχίσω να αγωνίζομαι με τη φανέλα του Ολυμπιακού που είναι ένα σπουδαίο κλαμπ. Πραγματικά αισθάνομαι πολύ καλά που είμαι εδώ. Φυσικά εύχομαι τα καλύτερα και για το σύλλογο και για τον κόσμο της ομάδας. Προσωπικός στόχος ή ευχή αν θέλετε είναι να πετύχω κάποια σημαντικά πράγματα με τον Ολυμπιακό. Το έχω ανάγκη, το θέλω πάρα πολύ. Και αν θα μπορούσα να ευχηθώ κάτι εκτός της ομάδας, είναι ότι θα ήθελα να κερδίσει το κόπα Άφρικα η ομάδα του Μάλι. Και ενδεχομένως να είμαι και εγώ στην ομάδα και να μπορέσω ν' αγωνιστώ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons