OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΕ...

Πριν από 41 χρόνια σαν σήμερα γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές που φόρεσαν τη φανέλα του Ολυμπιακού και ο λόγος για τον Τζιοβάνι Σίλβα Ντε Ολιβέιρα! Ο παίκτης ο οποίος μάγεψε όλο τον λαό του Θρύλου με τα όσα έκανε μέσα στους αγωνιστικούς χώρους και με τον τρόπο που... μίλαγε στην μπάλα...

Ο Τζιοβάνι Σίλβα Ντε Ολιβέιρα σήμερα έχει τα γενέθλιά του και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook εκατοντάδες φίλοι του Ολυμπιακού έσπευσαν να του ευχηθούν και ο ίδιος θέλησε να τους ευχαριστήσει με ένα μήνυμά του:

«Σας ευχαριστώ αγαπητοί μου φίλοι, εκτιμώ τη γνήσια αγάπη που δείχνετε προς το πρόσωπό μου! Ευχαριστώ τον Κύριο Ιησού για άλλο ένα έτος της ζωής μου και ευλογημένη να είναι η μητέρα μου που με έφερε στη ζωή! Μαμά και αγάπη! Ο Ιησούς έχει διδάξει πολλά για την υγεία και την ειρήνη, αγαπάμε τις οικογένειές μας και τους φίλους μας και όσους είναι δίπλα μας, ευχαριστώ την πιστή σύζυγό μου και τα παιδιά που ο Ιησούς μας έδωσε μία ολοκληρωμένη οικογένειά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons