OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Έφτασε… φορτσάτος ο «μπόμπερ»...

Στην Ελλάδα βρίσκεται από το απόγευμα του Σαββάτου ο Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους για να υπογράψει στον Θρύλο. «Ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και έχω να αποδείξω πολλά», τα πρώτα λόγια του 23χρονου Λιθουανού γκαρντ, ο οποίος ανακοινώθηκε από... τη Λιέτουβος!

Λίγο πριν τις 3 το απόγευμα του Σαββάτου έφτασε στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος» ο Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους. Ο 23χρονος Λιθουανός της Λιέτουβος Ρίτας πήρε ειδική άδεια από την προετοιμασία της Εθνικής ομάδας της πατρίδας του για να μεταβεί στην Αθήνα, να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και ακολούθως να υπογράψει το συμβόλαιό του με τον Θρύλο.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους τόνισε:

Για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του: «Είμαι χαρούμενος που ήρθα σε μια από τις μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Δεν έχω μιλήσει με τον Ντούσαν Ιβκοβιτς αλλά μπορώ να δώσω αξιόπιστο σουτ από την περιφέρεια και κάνω καλό παιχνίδι πικ εν ρολ. Ξέρω ότι θα έχω δίπλα έναν από τους καλύτερους γκαρντ στην Ευρώπη ,τον Σπανούλη και αυτό κάνει σίγουρα την δουλειά μου πιο εύκολη».

Για τη νέα «σφιχτή» πολιτική του Ολυμπιακού: «Εχω μεγάλο κίνητρο. Παίζω πρώτη φορά εκτός Λιθουανίας. Είναι ένα μεγάλο βήμα στη καριέρα μου και έχω να αποδείξω πολλά».

Για το ότι οι περισσότεροι παίκτες που απέκτησε ο Ολυμπιακός είναι νεαροί και έχουν έλλειψη εμπειρίας: «Ολα θα φανούν μέσα στο παρκέ, δεν με ενοχλεί αυτό. Οι νεαροί συμπαίκτες κάνουν τη δουλειά καλύτερη λόγω του μεγάλου κινήτρου που έχουν. Ετσι και εγώ. Ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».
 
http://www.katimagiko.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons