OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Να κλείσω την καριέρα μου στον Θρύλο...

Την επιθυμία του να τεελιώσει την ποδοσφαιρική του καριέρα στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Φρανσουά Μοντέστο σε συνέντευξη, που παραχώρησε στην «Equipe».


Την σφοδρή του επιθυμία να παραμείνει κάτοικος Πειραιά για πολλά ακόμη χρόνια και να ολοκληρώσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Φρανσουά Μοντέστο. Ο Κορσικανός μεσοαμυντικός, ο οποίος έχει δεθεί συναισθηματικά με τους «ερυθρόλευκους» σε συέντευξη που παραχώρησε στην «Equipe» έριξε το γάντι στην διοίκηση του Βαγγέλη Μαρινάκη για πρόωρη ανανέωση, ώστε να εξακολουθήσει να πανηγυρίσει και άλλες επιτυχίες με τη φανέλα του Ολυμπιακού

«Εχω ακόμα έξι μήνες συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και θα ήμουν πολύ χαρούμενος, αν έκλεινα την καριέρα μου εδώ, θέλω να παίξω άλλα δυο-τρία χρόνια στο υψηλότερο επίπεδο», επεσήμανε ο 233χρονος μεσοαμυντικός των πρωταθλητών Ελλάδας, για να προσθέσει:

«Δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις, αλλά πιστεύω πως ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να παίξει εύκολα στη Γαλλία διεκδικώντας την πρωτιά. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές απαιτήσεις από την ομάδα και μεγάλη πίεση, τα γήπεδα που παίζουμε είναι γεμάτα και κάθε χρόνο στόχος είναι να γίνουμε πρωταθλητές, να κερδίσουμε τίτλους.

Μετά από έξι χρόνια στο Μονακό, πραγματικά δεν περίμενα πως στα 33 μου χρόνια θα έπαιρνα πρωτάθλημα και θα έβαζα γκολ στο Champions League κατά της Ντόρτμουντ. Είμαι πολύ τυχερός. Προτιμώ να είμαι στην Ελλάδα παρά στη Γαλλία, έδωσα μία νέα "ζωή" στην καριέρα μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons