OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ζω τις καλύτερες στιγμές στον Ολυμπιακό...

Τον παράδεισό του φαίνεται πως έχει βρει στον Πειραιά ο Τζιμπούρ, ο οποίος μιλά για την καλή συνεργασία με τον Βαλβέρδε, αποθεώνει τους συμπαίκτες του και εξηγεί γιατί δεν σταματά να σκοράρει.

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ συνεχίζει να πυρπολεί τα αντίπαλα δίχτυα και φαίνεται στο πρόσωπό του, πως ζει τις καλύτερες στιγμές της καριέρας του αν όχι της ζωής του. Αυτό άλλωστε δήλωσε και ο ίδιος στην "Le Buteur".

Ο Αλγερινός άσος, μιλώντας στο Μέσο της πατρίδας του, αναφέρθηκε στον Βαλβέρδε, τον τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού, τους στόχους του, αλλά και τις προτάσεις από το εξωτερικό.

Για την πορεία του Ολυμπιακού: "Ζω τις καλύτερες μέρες τις ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Οφείλω να ομολογήσω ότι έχω ταιριάξει τέλεια στον Ολυμπιακό. Η ομάδα έχει μια συγκεκριμένη τακτική, που μου πάει και συνεργάζομαι τέλεια με τους συμπαίκτες μου".

Για το αν είχε χάσει την αυτοπεποίθησή του στην ΑΕΚ: "Ποτέ δεν έχασα την αυτοπεποίθησή μου. Τώρα με βοηθάει πολύ ο τρόπος που αγωνίζεται η ομάδα και γι' αυτό σκοράρω συχνά. Σίγουρα, κάποιες φορές μετράει και η ρέντα και πάντα υπάρχουν κάποια διαστήματα που ένας επιθετικός μπορεί να πετυχαίνει γκολ".

Για την καλή συνεργασία που έχει με τον Βαλβέρδε: "Ισχύει, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Παίζω σε μια μεγάλη ομάδα, η οποία έχει πολύ κόσμο που την ακολουθεί παντού και τη βοηθάει να φτάνει στις νίκες. Μου δίνονται περισσότερες ευκαιρίες για να πετύχω γκολ, ενώ έχω και πολύ ποιοτικούς συμπαίκτες".

Για τους στόχους που έχει με τον Ολυμπιακό: "Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε. Είμαστε ο Ολυμπιακός και γι' αυτό πάμε να κερδίσουμε όλα τα τρόπαια στην Ελλάδα. Στην Ευρώπη θέλουμε να κάνουμε μια πορεία όσο το δυνατόν πιο αξιοπρεπή".

Για το αν έχει φιλοδοξία να αναδειχθεί σε πρώτο σκόρερ του ελληνικού πρωταθλήματος: "Είμαι σέντερ φορ και θέλω να πετύχω τα περισσότερα γκολ. Προτεραιότητα όμως έχει πάντα η ομάδα. Είμαι αυτός που συνήθως έχει την τελευταία προσπάθεια με τη μπάλα, αλλά δεν συμφωνώ ότι ένας επιθετικός πρέπει να είναι εγωιστής, όπως λέγεται".

Για το συμβόλαιό του με τους Πειραιώτες: "Από τον Ιανουάριο είχα υπογράψει συμβόλαιο 2,5 ετών. Απλώς, είχαμε πει με τον πρόεδρο να ξανασυζητήσουμε για βελτιωμένες αποδοχές, εφόσον πάω καλά. Ευτυχώς, όλα κύλησαν πολύ ωραία".

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον γαλλικών ομάδων: "Προς το παρόν, σκέφτομαι μόνο τον Ολυμπιακό, αλλά όποιος δεν έχει φιλοδοξίες... πεθαίνει. Είμαι 27 ετών και αν υπάρξει κάτι πολύ καλό, θα δούμε τι θα γίνει...".


http://www.sport24.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons