OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Θέλω πάντα τη νίκη, σιχαίνομαι την ηττα...

Έτοιμος για τη νέα μεγάλη πρόκληση στην καριέρα του εμφανίστηκε ο Ρόι Κάρολ, ο οποίος παρουσιάστηκε επίσημα το μεσημέρι της Τρίτης από τον Ολυμπιακό...

"Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Είμαι ακόμα 34 ετών, μικρός για τερματοφύλακας και αυτή είναι μία νέα πρόκληση στην καριέρα μου.

Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να πάω μπροστά στην καριέρα μου και ίσως η χώρα μου να με αναγνωρίσει ξανά", τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις κατά την παρουσίασή του ο 34χρονος γκολκίπερ, για να συμπληρώσει:

"Όλοι με υποδέχτηκαν πολύ όμορφα και υπόσχομαι στους οπαδούς της ομάδας, ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.

Είναι όμορφο να ακούς καλά πράγματα από τους συμπαίκτες σου και ειδικά τους τερματοφύλακες. Και στις προηγούμενες ομάδες είχα γνωρίσει τους τερματοφύλακες και είχα καλές σχέσεις μαζί τους".

Όσον αφορά την προσπάθεια των "ερυθρολεύκων" για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ο 34χρονος πορτιέρο υπογράμμισε:

"Πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε. Έχω δουλέψει με τον Άλεξ Φέργκιουσον και μου έμαθε πως ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος είναι ό,τι πιο σημαντικό και εκεί πρέπει να τα δίνουμε όλα.

Πάντα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Είμαι φιλόδοξος, θέλω να αγωνίζομαι και να κερδίζω μέσα στο γήπεδο. Αγωνίζομαι με πάθος, θέλω πάντα τη νίκη και σιχαίνομαι την ήττα. Είμαι ένας κλασικός Ιρλανδός".

Για την γνωριμία με τους συμπαίκτες του, τις πρώτες του εντυπώσεις στη νέα του ομάδα και τις συνθήκες προπόνησης, ο Κάρολ υποστήριξε τα εξής:

"Την Κυριακή γνώρισα κάποιους από τους συμπαίκτες μου. Σήμερα γνώρισα και τους υπόλοιπους. Είναι όλα ωραία και μένει να φέρω την οικογένειά μου από την Κρήτη για να μείνει και εκείνη εδώ.

Οι προπονητικές εγκαταστάσεις είναι πολύ καλές και όπως τις θέλει ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Έτσι είναι και στη Γιουνάιτεντ, απλώς ήταν σε μεγαλύτερη βερσιόν", τόνισε χαρακτηριστικά ο νεοαποκτηθείς γκολκίπερ των Πειραιωτών και έκλεισε τις δηλώσεις του αναφερόμενος στο ματς που ακολουθεί με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

"Οι ομάδες παίζουν πιο σκληρά εδώ. Το γήπεδο θα είναι γεμάτο. Ο ΠΑΟΚ προέρχεται από κάποια καλά αποτελέσματα. Εμείς παίζουμε πάντα για τη νίκη και αυτό θα κάνουμε την Κυριακή".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons