OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Θέλει Ολυμπιακό ο Μασάδο...

Το ενδιαφέρον του για τη μετακόμιση στον Ολυμπιακό έδειξε ο Πάουλο Μασάδο. Ο έμπειρος μέσος της Τουλούζ, με δηλώσεις του στην εφημερίδα SportDay, έδειξε την επιθυμία του να αγωνιστεί στους Πειραιώτες, επιβεβαιώνοντας τα… σενάρια που κυκλοφορούν.

Αρχικά, ο 25χρονος άσος, έδειξε να γνωρίζει για το ενδιαφέρον των «ερυθρολεύκων»: «Γνωρίζω και εγώ για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Είμαι ενήμερος. Έχω μιλήσει με τον Κέβιν Μιραλάς με τον οποίον παίζαμε μαζί στην Σεντ Ετιέν και ξέρω πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Με κολακεύει το ενδεχόμενο να έρθω να παίξω σε αυτή την ομάδα».

Κλείνοντας, ο Μασάδο φρόντισε να μιλήσει και για τον κόσμο των «ερυθρολεύκων»: «Γνωρίζω από πρώτο χέρι και τον κόσμο του Ολυμπιακού, έχω παίξει στο γήπεδό του με την Σεντ Ετιέν και δεν μπορώ να ξεχάσω την ατμόσφαιρα. Είναι δεδομένο ότι θα φύγω από την Τουλούζ. Εγώ έχω τελειώσει από εκεί. 

Η Τουλούζ είπε ότι ζητάει για μένα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, όμως αυτά τα χειρίζεται ο ατζέντης μου. Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για δανεισμό με οψιόν αγοράς ή για κανονική μεταγραφή. Εγώ θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό και να κάνουμε πάλι ντουέτο με τον Κέβιν Μιραλάς».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons