OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Με έσωσε ο Θεός από τα χειρότερα...

Την τρομακτική στιγμή του τραυματισμού του διηγήθηκε στον Τύπο της χώρας του ο Μάρκο Πάντελιτς. Ο άσος του Ολυμπιακού δήλωσε ευτυχής για το γεγονός πως δεν έπαθε κάποια μεγαλύτερη ζημιά δηλώνοντας πως τον έσωσε ο Θεός από τα χειρότερα.

Διαβάστε όσα είπε στην εφημερίδα «Sport Novosti»:

«Ήμουν σε θέση να πετύχω το 4-0 και ο αμυντικός του Θρασύβουλου το μόνο που μπορούσε να κάνει για να με σταματήσει ήταν να με ανατρέψει. Έπεσε και με τα δυο πόδια πάνω στο γόνατο μου, το οποίο άνοιξε σχεδόν 15 ίντσες. Έσκισε το μυ, που άνοιξε πιο γρήγορα και από ότι προλαβαίνει κανείς να ανοιγοκλείσει το στόμα του. Προσπάθησα με τα χέρια μου να κλείσω την πληγή, οι συμπαίκτες μου δεν ήθελαν να δουν το σκηνικό και έτρεξε μια ιατρική ομάδα για να με βοηθήσει.

Είχαν μαζευτεί πολλοί πάνω από το κεφάλι μου, αλλά ευτυχώς αποδείχθηκαν τα πράγματα καλύτερα τα πράγματα από όσο νόμιζα. Με έσωσε ο Θεός από τα χειρότερα. Για να κλείσει η πληγή χρειάστηκαν 9 ράμματα, τα οποία θα τα έχω για μια εβδομάδα, και τότε θα αρχίσω να γυμνάζομαι, αλλά προσεκτικά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons