OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Προνομιούχος που ήρθα...

Στο γεγονός ότι έγινε μέλος μιας ομάδας που πετυχαίνει τους στόχους της στάθηκε ο Κολίν Καζίμ Ρίτσαρντς στις πρώτες του δηλώσεις σαν ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, στην ιστοσελίδα του συλλόγου.

«Πραγματικά νιώθω προνομιούχος που ήρθα σε μία ομάδα που αγωνίζεται πάντα για την κορυφή και εδώ και χρόνια πετυχαίνει τους στόχους της. Είναι τιμή για μένα να είμαι παίκτης του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας», τόνισε ο Τούρκος άσος για την απόκτησή του από τους ερυθρόλευκους.

«Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και μου αρέσει αυτό. Μου ταιριάζει η νοοτροπία της νέας μου ομάδας. Θέλω κι εγώ να βοηθήσω και να ικανοποιήσω με την απόδοσή μου τον προπονητή, τη διοίκηση αλλά και του οπαδούς της ομάδας», κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons