OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Μου ταιριάζει ο Ολυμπιακός...

Έχει δεθεί με τον Θρύλο ο Τζόι Ντόρσεϊ και τον γουστάρει πολύ και ο κόσμος της ομάδας για την ψυχή του, το πάθος του, τον επαγγελματισμό του και την εικόνα του πάνω στο παρκέ. Α, επίσης και για τη δήλωση ότι δεν θα σεβαστεί στους τελικούς τον Παναθηναϊκό!

Ο ίδιος θέλει να παραμείνει στην ομάδα και μετά το καλοκαίρι, όταν και ολοκληρώνεται το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, κάτι που το διατράνωσε με δηλώσεις του.

«Μου αρέσει να βρίσκομαι εδώ, αγαπώ την ομάδα και νομίζω ότι μου ταιριάζει ο Ολυμπιακός. Θα ήταν πολύ καλό να επεκτείνω το συμβόλαιό μου. Είδα κάποιες ομάδες του ΝΒΑ που ήρθαν για εμένα, αλλά δίνω προτεραιότητα στον Ολυμπιακό. Είμαι συναισθηματικός τύπος», δήλωσε ο Αμερικανός σέντερ των Πειραιωτών.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons