OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

HΛΥΣΙΑΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 53-87

Συγχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες του, για την κατάληψη της πρώτης θέσης στην κανονική διάρκεια της Α1, μοίρασε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Ηλυσιακού (83-57).

Αναφορικά με το ματς, ο «Ντούντα» ήταν ευχαριστημένος μόνο από το δεύτερο ημίχρονο, ωστόσο εμφανίστηκε αισιόδοξος για την ετοιμότητα της ομάδας του μέχρι να ξεκινήσουν τα play off.

Αναλυτικά όσα είπε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς:

«Θέλω να πω θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες και τους συνεργάτες γιατί κερδίσαμε την πρώτη θέση στην κανονική περίοδο. Πιστεύω θα είμαστε έτοιμοι και για τα play off. Δεν είχαμε καλό έλεγχο παιχνιδιού, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Δεν είχαμε καλό έλεγχο στο πρώτο ημίχρονο, δεν υπήρχε καλή αντίδραση, χάσαμε ριμπάουντ, αλλά στο δεύτερο παίξαμε καλύτερα. Τώρα συνεχίζουμε τη δουλειά και θα δουλέψουμε μέχρι και Μ. Σάββατο που έχουμε προπόνηση. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους και για τη μεγάλη προσπάθεια. Δεν ξέρω πότε παίζουμε τα παιχνίδια, μπορεί Τετάρτη ή Πέμπτη, αν θέλετε να κάνουμε συνέντευξη πριν το ματς με τον ΠΑΟΚ για να τα πούμε τότε, δεν είναι σωστό να μιλάμε από τώρα για τον ΠΑΟΚ».


Ούτε στον εχθρό μου…

Σαν να… ξεκίνησε και πάλι την καριέρα του, χαρακτήρισε την επάνοδό του στο παρκέ –ύστερα από 14 μήνες- ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος, ο οποίος πήρε χρόνο συμμετοχής στη νίκη του Ολυμπιακού επί του Ηλυσιακού (83-57).

«Ούτε στον εχθρό μου όλο αυτό που πέρασα. Σαν να ξεκίνησα σήμερα να παίζω μπάσκετ πρώτη φορά στη ζωή μου», δήλωσε ο Έλληνας φόργουορντ.

«Ήταν ένα παιχνίδι που θέλαμε να το κερδίσουμε για να είμαστε σίγουρα πρώτοι και να έχουμε το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ. Κακό ξεκίνημα, το βελτιώσαμε αυτό στο δεύτερο ημίχρονο. Εκεί φάνηκε η διαφορά ποιότητας και του πάγκου που έχουν οι δύο ομάδες και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στα επόμενα ματς και στα πλέι οφ. Θέλουμε το πρωτάθλημα», είπε αρχικά ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος, όπου στη συνέχεια αναφέρθηκε στην επάνοδό του στο παρκέ: «Πολύ όμορφο και περίεργο το συναίσθημα να μπαίνω και πάλι στο παρκέ. Ούτε στον εχθρό μου όλο αυτό που πέρασα. Σαν να ξεκίνησα σήμερα να παίζω μπάσκετ πρώτη φορά στη ζωή μου. Το τι πέρασα το γνωρίζουμε εγώ και η οικογένειά μου μόνο. Πολύ δύσκολο όλο αυτό που πέρασα. Χαίρομαι που είμαι εδώ και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου και εγώ όσο μπορώ να πετύχει τους στόχους της».



http://www.sport-fm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons