OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Οι δηλώσεις των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού...

Δεν έκρυψαν την χαρά τους για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού μετά το τέλος του μεγάλου τελικού.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν:

Φρανσουά Μοντέστο: «Κάποια στιγμή πίστεψα ότι θα πάμε στα πέναλτι. Ήρθε όμως αυτό το γκολ στο φινάλε. Βρίσκομαι δύο χρόνια στην Ελλάδα και έχω κατακτήσει τα πάντα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν ξέρω θα γίνει με το συμβόλαιο μου. Θα δούμε τι θα γίνει».

Βασίλης Τοροσίδης: «Μετράει η κατάκτηση του Κυπέλλου πάνω απ' όλα, ευτυχήσαμε που βάλαμε το γκολ έστω και στο 119'. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι και έπρεπε το σκορ να είναι μεγαλύτερο από 1-0. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Ατρόμητος είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων, αλλά δεν έκανε φάσεις και το γκολ του προήλθε από μια άτυχη στιγμή για μας. Παρόλα αυτά δε θέλω να υποτιμήσω την προσπάθεια του Ατρόμητου, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον αντίπαλό μας και πιστεύω ότι μετά από εμάς έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο. Κλείσαμε καταπληκτικά τη χρονιά με την κατάκτηση του νταμπλ και στην Ευρώπη το δείξαμε αυτό, κάναμε μια σπουδαία χρονιά και κοιτάξαμε όλες τις ομάδες στα μάτια. Είμαι διπλά χαρούμενος για το νταμπλ».

Για το πού αφιερώνει το νταμπλ, πρόσθεσε: «Το αφιερώνω στον πατέρα μου, που τον έχω χάσει εδώ και οχτώ χρόνια και σα χθες είχε γενέθλια».

Για το ενδιαφέρον των άλλων ομάδων είπε: «Ξέρω ότι ακούγονται πολλές ομάδες που με θέλουν από τότε που ήρθα στον Ολυμπιακό. Δε θέλω να είμαι ψεύτης, αν έρθει μια καλή πρόταση από κάποια ομάδα, τότε θα φύγω, αλλά δε θέλω να αφήσω έτσι τον Ολυμπιακό».

Γιάννης Μανιάτης: «Μπήκαμε δυνατά, ήμασταν καλοί και είχαμε ευκαιρίες. Στο τελευταίο λεπτό ήρθε η νίκη, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Το νταμπλ ήταν ο στόχος της χρονιάς. Είναι δίκαιο το αποτέλεσμα γιατί είχαμε ευκαιρίες. Οι παίκτες του Ατρόμητου αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους. Το θέλαμε και εμείς πολύ και το παλέψαμε μέχρι τέλους».

Για τον Ερνέστο Βαλβέρδε: «Σίγουρα αφιερώνουμε το Κύπελλο στον προπονητή μας και τον πρόεδρό μας. Κρίμα που φεύγει... Για μένα είναι ένας μεγάλος προπονητής και άνθρωπος».

Κέβιν Μιραλάς: «Ακόμα και όταν ήμασταν καλύτεροι, δεχτήκαμε ένα γκολ αλλά ευτυχώς η τύχη μας το ανταπέδωσε και πήραμε το κύπελλο. Είναι από τις καλύτερες στιγμές που είναι χαραγμένες στο μυαλό μου, εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες. Αφιερώνω το κύπελλο στην οικογένειά μου, στους φιλάθλους και την ομάδα και εύχομαι ότι καλύτερο στον Βαλβέρδε για την συνέχεια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons