OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Η παρουσίαση των νέων αποκτημάτων

Ο Ευάγγελος Μαρινάκης τόνισε πως ήρθε η ώρα οι παίκτες να παίξουν μπάλα και να δείξουν την αξία τους στο γήπεδο, ενώ ο Μάρκο Πάντελιτς, μιλώντας στα ελληνικά, υποσχέθηκε πολλά γκολ.
Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση των τεσσάρων νέων μεταγραφικών αποκτημάτων (Πάντελιτς, Φουστέρ, Ουρτάδο, Νέμεθ) του Ολυμπιακού, με τον Σέρβο σέντερ φορ να κερδίζει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος με τις δηλώσεις τους, τις οποίες τις έκανε μιλώντας στα ελληνικά. Ο πρώην στράικερ των Άγιαξ & Σάλκε, δήλωσε πως είναι παίκτης κερκίδας και τόνισε "είμαστε αδέλφια", καθώς όπως σχολίασε προέρχεται από τον Ερυθρό Αστέρα. Όσον αφορά τον Ούγγρο στράικερ, επισήμανε πως προτίμησε τον Θρύλο από τον Παναθηναϊκό, ενώ ο Ευάγγελος Μαρινάκης δήλωσε πως ήρθε η ώρα οι ποδοσφαιριστές να μιλήσουν στο γήπεδο.
Μοϊσές Ουρτάδο: "Ήταν πολύ μεγάλη απόφαση να αφήσει την ομάδα στην οποία ουστιακά μεγάλωσε. Ωστόσο o Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλη ομάδα και θα συνεργαστώ με έναν προπονητή τον οποίο γνωρίζω καλά. Είναι η πρώτη φορά που φεύγω μακριά από την χώρα μου, αλλά η Ελλάδα μοιάζει με την Ισπανία και έχω συναντήσει ένα πολύ καλό περιβάλλον, γνωρίζω τον προπονητή και όλα θα πάνε καλά. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα, καθώς το τελευταίο διάστημα έκανα προετοιμασία με την Εσπανιόλ. Πιστεύω πως θα προσαρμοστώ γρήγορα".

Μάρκο Πάντελιτς: "Δεν είμαι κανονικός παίκτης. Είμαι ένας παίκτης που ήρθα από την κερκίδα. Είμαστε αδέρφια, διότι προέρχομαι από τον Ερυθρό Αστέρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Στόχος να πάρουμε το πρωτάθλημα και να λάβουμε μέρος στο Champions League την επόμενη σεζόν. Ο Σέρβος επιθετικός έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μιλώντας στα ελληνικά και συνέχισε: "Θέλω να πετύχω πολλά γκολ, πάνω από 15. Βέβεια δεν έχει σημασία ποιός θα πετύχει τα γκολ, σημασία έχει να κερδίζουμε. Θέλω να κάνω καλή δουλειά. Ξέρω πως έχουν περάσει πολύ καλοί Σέρβοι ποδοσφαιριστές, όπως ο Ίβιτς & ο Τζόλε, από τον Ολυμπιακό και αυτό που θέλω είναι να έχω ανάλογες επιτυχίες με εκείνους. Αυτό που θέλω από τους φιλάθλους μας, είναι να γεμίζουν το γήπεδο σε κάθε παιχνίδι.

Κρίστιαν Νέμεθ: "Είχε προτάσεις από πολλές ομάδες, αλλά προτίμησα να έρθω στον Ολυμπιακό. Είχα πρόταση και από τον Παναθηναϊκό. Η τελευταία μου χρονιά στην ΑΕΚ είναι καλή εμπειρία και πιστεύω πως είμαι έτοιμος".

Νταβίδ Φουστέρ: "Γνωρίζω καλά τον Βαλβέρδε, είναι ο άνθρωπος που ενδιαφέρθηκε για εμένα. Η θέση που προτιμώ να παίζω είναι πίσω από τον σέντερ φορ. Το γεγονός πως με ήθελε πολύ, τόσο η ομάδα, όσο και ο προπονητής μου, δείχνουν πως είμαι έτοιμος.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Ευάγγελος Μαρινάκης, μπήκε στην εκδήλωσημε σκοπό να χαιρετήσει τους νέους ποδοσφαιριστές της ομάδας: "Περιμένουμε και από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές να δείξουνε την πραγματική τους αξία στο γήπεδο. Ώρα να παίξουν μπάλα. Αυτό έχω να πω". Στη συνέχεια οι τέσσερις νέοι παίκτες των ερυθρολεύκων, σήκωσαν τις νέες τους φανέλες. Ο Πάντελιτς πήρε το "9", το Ουρτάδο το "30", ο Φουστέρ το "19" και ο Νέμεθ το "29".

www.redplanet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons