OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου...

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση αλλά και την νίκη του Ολυμπιακού στο φιλικό με την Φαρένσε που μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη της προετοιμασίας της ομάδας, εμφανίστηκε ο Βασίλης Καραγκούνης μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ.

Ο 18χρονος παίκτης των «ερυθρολεύκων» τόνισε επίσης στην κάμερα του σάιτ του Ολυμπιακού ότι θα παίζει σε όποια θέση του ζητήσει ο προπονητής του με μόνο στόχο να βοηθήσει την ομάδα του.

Για το φιλικό με την Φαρένσε:

«Μας βοήθησε πολύ στην εξέλιξή μας και σε αυτό που θέλουμε να πετύχουμε για τα επίσημα παιχνίδια. Ξεκινήσαμε καλά με κατοχή της μπάλας αλλά δεν τελειώναμε καλά τις φάσεις που θα μας έφερναν το γκολ. Ευτυχώς στο τέλος νικήσαμε και κρατάμε μόνο καλά πράγματα για την προετοιμασία και τα επίσημα ματς που έρχονται».

Για τον αγωνιστικό χώρο στο Φάρο:

«Σίγουρα ο αγωνιστικός χώρος δεν ήταν ο καλύτερος αλλά εμείς σε κάθε παιχνίδι θέλουμε να βγάζουμε τον καλύτερο εαυτό μας ανεξάρτητα από αντίπαλο και κάθε άλλον παράγοντα, όπως είναι το γήπεδο και αν είναι δυνατόν να βγαίνουμε νικητές στο τέλος εμείς».

Για την θέση που θέλει να αγωνίζεται:

«Εγώ παίζω εκεί που μου ζητάει ο προπονητής μου. Είτε είναι αριστερά, είτε δεξιά, είτε στην άμυνα, είτε στην επίθεση δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα και προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να βοηθάω την ομάδα μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons