OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Μου ταιριάζει...

Ο Δημήτρης Σιόβας μίλησε για την προετοιμασία του με τον Ολυμπιακό: «Η προετοιμασία είναι πιο δύσκολη από αυτές που έχω κάνει μέχρι στιγμής. Σίγουρα το επίπεδο ανεβαίνει. Δουλεύουμε πολύ καλά με τον καινούργιο προπονητή. Γίνεται σκληρή δουλειά και καλή δουλειά. Σιγά-σιγά πιστεύω ότι θα δείξουμε κι άλλα πράγματα και μέχρι να λυθούν τα πόδια μας, θα πάμε ακόμα καλύτερα».

Στο πρώτο φιλικό είχατε αντίπαλο μία σαφώς πιο έτοιμη ομάδα, τη Σπαρτάκ. Πώς λειτούργησε μέσα σας αυτό; 

«Κάποια πράγματα τα είχαμε κάνει σωστά, κάποια όχι. Ηταν το πρώτο φιλικό, κάποιοι παίκτες παίξαμε πρώτη φορά μεταξύ μας. Πρέπει να μάθουμε ο ένας τον άλλον. Νομίζω όμως ότι σε θέματα τακτικής είχαμε κάποια καλά διαστήματα. Τα αρνητικά ήταν και λόγω αγωνιστικού χώρου, αλλά και αυτό που είπα ότι ήμασταν πολλοί καινούργιοι στην ομάδα».

Ανθρωποι που σε γνωρίζουν από μικρό, λένε ότι δεν ξεκίνησες από αμυντικός. Λένε ότι ξεκίνησες από επιτελικός μέσος, μετά σε γύρισε ο Νιόπλιας αμυντικό χαφ και εν συνεχεία έπαιξες στόπερ. 

«Στην Εθνική Νέων τότε που είχαμε πάει το 2007 κι εμείς στον τελικό, ήμουν ουσιαστικά επιθετικό χαφ πίσω από τον Μήτρογλου, μετά στην Ελπίδων πήγα αμυντικό χαφ και κατέληξα μετά να παίζω στόπερ».

Τώρα πού σου αρέσει να παίζεις;

«Σ’ αυτή που παίζω τώρα, είναι η θέση που μου ταιριάζει στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Με τα στοιχεία που έχω, είναι για εκεί. Το να παίζεις στο κέντρο και μπροστά χρειάζονται άλλα στοιχεία. Αλλοι παίκτες με άλλα χαρακτηριστικά».

Ποιος ήταν το είδωλό σου;

«Πάντα από μικρός, επειδή ήξερα τον Παρασκευά Αντζα, τον είχα είδωλό μου. Κάποια στιγμή θα ήθελα να φτάσω σε αξία αυτόν τον παίκτη».

Πριν πας στον Ολυμπιακό, μίλησες με τον Μανιάτη. Ενα πράγμα που σου είπε και το είδες κατευθείαν, υπάρχει;

«Σίγουρα. Μιλούσα πολύ πριν έρθω στον Ολυμπιακό με τον Μανιάτη. Μου έδινε και συμβουλές από τότε που έπαιζα στον Πανιώνιο. Από τη στιγμή που είχαμε καλή σχέση, ήθελα να ενημερωθώ τι γίνεται στην ομάδα. Μου είπε τα καλύτερα. Μου είπε ότι έτσι όπως βελτιώνομαι και έτσι όπως παίζω, θα έχω μία θέση σε αυτή την ομάδα. Επαιξε σημαντικό ρόλο και ο Μανιάτης στην απόφασή μου».

Για την πίεση που υπάρχει σου μίλησε; 

«Εμένα μ’ αρέσει αυτό. Πάντα είχα πίεση στην καριέρα μου. Είχα δυσκολίες κι εμένα μ’ αρέσει. Μου το έχει μεταφέρει και ο Μανιάτης πιο πριν και μου είχε πει ότι σε αυτή την ομάδα αν έρθεις θα πρέπει να είσαι νικητής συνέχεια και να κερδίζεις. Αυτό μου άρεσε, γιατί θέλω να κερδίζω συνέχεια».

Πώς θα τον περιέγραφες τον προπονητή σου; 

«Μέχρι στιγμής είναι πολύ καλός στο κομμάτι της τακτικής. Οπως χρειάζεται κιόλας στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Βοηθάει τους μικρούς ποδοσφαιριστές, ασχολείται με αυτούς, δίνει συμβουλές. Η προπόνηση είναι σκληρή, έτσι όπως πρέπει να είναι και με πολλή πίεση. Πιστεύω ότι αυτό που κάνει θα μας βγει σε καλό».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons