OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Το μυστικό της μεταμόρφωσης του Ντουντού...

To μυστικό της μεταμόρφωσης του Ντουντού, όπως το "εξηγεί" ο ίδιος ο Βραζιλιάνος μέσος. Ο Ερυθρός Κατάσκοπος του RedPlanet.gr αποκαλύπτει τι απαντάει στους δικούς του ανθρώπους για την αλλαγή του.

Έχει κάποιο μυστικό η αγωνιστική αναγέννηση του Ντουντού Σεαρένσε, που έβγαλε μάτια το περασμένο Σάββατο στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Αστέρα Τρίπολης; Ο ίδιος ο Βραζιλιάνος άσος όταν τον ρωτάνε οι δικοί του άνθρωποι χαμογελάει και απαντάει καταφατικά. Τι εννοεί;

"Μην ψάχνετε για τίποτα περίεργο. Είναι απλό. Συνδυασμός δύο πραγμάτων. Ένα ότι πλέον δεν έχω ενοχλήσεις στα πέλματά μου και δύο ότι τώρα νιώθω πολύ καλύτερα από φυσική κατάσταση. Κάνω κι εξτρά προγράμματα και αισθάνομαι πιο δυνατός από δυνάμεις, από κάθε άλλη φορά εδώ και πολλούς μήνες. Όμως, όλα ξεκίνησαν από την αποθεραπεία του προβλήματος, που είχα στα πέλματά μου.

Πέρασα πολλούς μήνες με φοβερές ενοχλήσεις. Μόνο όποιοι είχαν τέτοιου είδους πρόβλημα ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να αποδώσει ένας παίκτης, όταν πονάει στην πατούσα του. Κι εγώ πονούσα και στις δύο. Ένας ποδοσφαιριστής το πρώτο που πρέπει να μπορεί είναι να πατάει καλά στο έδαφος. Εγώ αυτό δεν το είχα για μήνες. Και τώρα ακόμη έχω λίγους πόνους, αλλά καμία σχέση με πέρσι. Όλα καλά είναι. Αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι να συνεχίσουμε και η ομάδα κι εγώ το ίδιο καλά".


http://www.redplanet.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons