OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Έκανα την καλύτερη επιλογή...

O Mάρκο Πάντελιτς δήλωσε πως έκανε την καλύτερη επιλογή με το να πάρει μεταγραφή στον Ολυμπιακό και τόνισε πως οι οπαδοί της ομάδας είναι υπέροχοι, ξεκαθαρίζοντας πως στόχος είναι το Πρωτάθλημα.

Ικανοποιημένος για την απόφαση του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Μάρκο Πάντελιτς, σε δηλώσεις του σε ΜΜΕ της πατρίδας του και μεταξύ άλλων τόνισε: "Εκανα την καλύτερη επιλογή με το να έρθω στον Ολυμπιακό. Όλα είναι τέλεια, απολαμβάνω την κάθε στιγμή και αυτό βγαίνει και στον αγωνιστικό χώρο".

Για να προσθέσει: "Ο Ολυμπιακός είναι υπέροχη ομάδα, με υπέροχους οπαδούς και ένα προπονητή που ξέρει να κερδίζει τον σεβασμό. Εχω όρεξη για ποδόσφαιρο, είναι σημαντικό να κερδίζει η ομάδα για να πετύχουμε τον μεγάλο μας στόχο που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Το σημαντικό είναι ότι νιώθω δυνατός για κάθε πρόκληση".

Για το γκολ που σημείωσε κόντρα στον Αστέρα, σχολίασε: "Eίμαι χαρούμενος που συνέχισα το σερί μου στα γκολ στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που με ικανοποιεί ιδιαίτερα. Θεωρώ πως είναι πολύ καλό τόσο για εμένα, όσο και για τον Ολυμπιακό να σκοράρω. Στο παιχνίδι κατάφερα και βρέθηκα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος, μπόρεσα και πήρα την κεφαλιά και πέτυχα το γκολ. Πιστεύω πως ήταν μια σπουδαία στιγμή για εμένα και το πανηγύρισα με την καρδιά μου".

Όσον αφορά για τις προσωπικές του σχέσεις με τους συμπαίκτες του, υπογράμμισε: "Προσωπικά εγώ με όλους τους συμπαίκτες μου έχουμε μια εγκάρδια σχέση, τις περισσότερες ελεύθερες ώρες μου, όμως, τις περνώ με τους Αβραάμ Παπαδόπουλο και Βασίλη Τοροσίδη. Αναμφισβήτητα, η ατμόσφαιρα είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία της ομάδας. Είναι φανταστικά εδώ και είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε στους τίτλους".
http://www.redplanet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons