OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ο Θρύλος με σέβεται...

Στη Σερβία μίλησε ο Μάρκο Πάντελιτς και πιο συγκεκριμένα στη «Sport Novosti» και αναφέρθηκε στον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη σε προπόνηση της περασμένης εβδομάδας. Ο επιθετικός του Ολυμπιακού παραδέχτηκε πως η κατάστασή του είναι δύσκολη, αφού δεν είναι καθόλου εύκολος αλλά φάνηκε πως είναι αποφασισμένος και τόνισε ότι θα βγει νικητής από αυτή τη... μάχη:

«Τι να κάνω; Να καταριέμαι την τύχη μου και να τα παρατήσω; Οι τραυματισμοί είναι μέσα στο ποδόσφαιρο, έρχονται και φεύγουν. Σημασία έχει πώς σκέφτεσαι. Είναι μια δύσκολη κατάσταση για την καριέρα μου, αλλά θα βγω νικητής!».

Για τη φάση που τραυματίστηκε στην προπόνηση: «Πήγα να κάνω ένα τάκλιν, στη συνέχεια τράβηξα το πόδι μου την τελευταία στιγμή και όλο το βάρος έπεσε στον αστράγαλο. Ένιωσα πολύ πόνο, αλλά δεν πίστευα πως ήταν τόσο σοβαρό το πρόβλημα. Πήγα στα αποδυτήρια, έκανα ντους, μπήκα στο αυτοκίνητό μου και πήγα στο νοσοκομείο. Οι συμπαίκτες μου δεν πίστευαν πως αυτός ο τραυματισμός θα τύχαινε σε μένα. Στις προπονήσεις είμαι βράχος και δεν παθαίνω τίποτα. Δεν περίμεναν να έχω πάθει τέτοια ζημιά από τη στιγμή που μετά το χτύπημα περπατούσα και οδήγησα».

Για την επέμβαση που έκανε: «Ο γιατρός μού είπε ξεκάθαρα πως για να παίξω ξανά ποδόσφαιρο σε υψηλό επίπεδο θα πρέπει να χειρουργηθώ και μάλιστα αμέσως. Τον κοίταξα και δεν περίμενε καν απάντηση. »Δεν είναι τόσο σοβαρό το πρόβλημα, μην ανησυχείς. Θα αποκαταστήσω τη ζημιά και δεν θα υπάρχουν συνέπειες», μου είπε. Όταν τελείωσε η επέμβαση δεν έκρυψε την ικανοποίησή του. Όλα πήγαν τέλεια. Ο χρόνος θεραπεύει τα πάντα».

Για την περίοδο αποθεραπείας που απαιτείται: «Για τρεις εβδομάδες θα φοράω μία ειδική μπότα και σε έξι εβδομάδες θα αρχίσω να περπατώ κανονικά. Το ελληνικό πρωτάθλημα τελειώνει στις 17 Απριλίου και η επόμενη σεζόν αρχίζει στις 4 Ιουλίου, οπότε μέχρι τότε θα είμαι 100% έτοιμος. Έχω 4,5 μήνες στη διάθεσή μου. Έχω όλο το χρόνο μπροστά μου».

Για τη συμπαράσταση της οικογένειάς του: «Δεν μου αρέσει ο νάρθηκας που φοράω, αλλά δεν μπορώ να το αποφύγω. Με δυσκολεύει σε κάποια πράγματα και δεν μπορώ να κάνω τα πάντα. Η κόρη μου τριγυρνά γύρω από το πόδι μου και της λέω αστειευόμενος: Έλα, ανέβα πάνω του να με αποτελειώσεις. Οι γονείς μου ήρθαν στην Αθήνα όταν τραυματίστηκα. Η παρουσία τους είναι πάντα χρήσιμα, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες. Τα αδέρφια μου δεν μπορούσαν να έρθουν λόγω υποχρεώσεων».

- Για το μέλλον του στον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός δείχνει πόσο μεγάλη ομάδα είναι από τις δηλώσεις των ανθρώπων του, με πρώτο τον πρόεδρο. Από την πρώτη στιγμή στάθηκαν δίπλα μου και μου έδωσαν κουράγιο. Με τιμούν και με σέβονται. Όταν ακούς κάποιον να λέει για σένα »τον αγαπάμε, είναι δικός μας, μόνο δικός μας και ανυπομονούμε να επιστρέψει για να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε, ώστε να τον έχουμε την επόμενη σεζόν», πού μπορείς να βρεις καλύτερα; Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons