OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Για πάντα στο μυαλό μου…

Χαρούμενος και περήφανος που βοήθησε τον Ολυμπιακό να πετύχει νίκη-τίτλου στο ΟΑΚΑ απέναντι στον Παναθηναϊκό δήλωσε ο Τζαμέλ Αμπντούν, ο οποίος βρέθηκε στο Red Store. Ο Αλγερινός μεσοεπιθετικός, που αποθεώθηκε από τους φίλους της ομάδας που έδωσαν μαζικότατο «παρών», απηύθυνε κάλεσμα στον κόσμο των «ερυθρολεύκων» να γεμίσει το Καραϊσκάκη» στο αυριανό ματς με τον Αστέρα Τρίπολης.

Για το γκολ που πέτυχε στο ΟΑΚΑ απέναντι στον Παναθηναϊκό ο Αμπντούν είπε: «Ήταν ένα σημαντικό γκολ, αλλά εξίσου σημαντικό πιστεύω πως ήταν κι αυτό που πέτυχα απέναντι στον ΠΑΟΚ. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που βοήθησα την ομάδα να πάρει τρεις πολύτιμους βαθμούς. Είναι μια στιγμή που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου».

Ο ίδιος έχει καταφέρει να πείσει και τον πλέον δύσπιστο φίλο του Ολυμπιακού για την αξία του, μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα στην καριέρα του στην ομάδα. «Είχα πάντα εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου και πίστευα πως κάποια στιγμή μέσα από τη σκληρή δουλειά θα δείξω την αξία μου», τόνισε.

Όσο για το ματς της Κυριακής με τον Αστέρα Τρίπολης τόνισε: «Είμαι ανυπόμονος να κερδίσουμε τον Αστέρα για να κατακτήσουμε τον τίτλο και να το γλεντήσουμε όλοι μαζί. Εύχομαι ο κόσμος να έρθει και να γεμίσει το γήπεδο. Αν κερδίσουμε και χάσει ο Παναθηναϊκός βαθμούς, θα κατακτήσουμε τον τίτλο και θα έχουμε την ευκαιρία να το γλεντήσουμε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons