OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Τιμή μου να παίζω στον Θρύλο...

Εκτενές αφιέρωμα στον διεθνή άσο του Ολυμπιακού Κέβιν Μιραλάς έκανε η FIFA. Στην ιστοσελίδα της παγκόσμιας ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, ο Βέλγος επιθετικός τονίζει το πόσο χαρούμενος είναι που φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα, κάνοντας λόγο για μια μεγάλη τιμή. Το άρθρο έχει τίτλο «Ένα εννιάρι που δεν είναι… εννιάρι»!

Αναλυτικά:

«Η οικογένεια μου και εγώ νιώσαμε πολύ καλά εδώ από την αρχή. Το ελληνικό πρωτάθλημα μου αρέσει πολύ, και οι ομάδες εδώ είναι πολύ τεχνικές. Παίζω στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και είναι μεγάλη μου τιμή. Εγώ και η ομάδα μου παίζουμε πολύ επιθετικά. Ο προπονητής μας, μας ζητάει να βρισκόμαστε διαρκώς στην επίθεση, κάτι που σημαίνει πως πετυχαίνουμε πολλά γκολ», τόνισε χαρακτηριστικά ο Μιραλάς.

Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στους… αριθμούς του Μιραλάς στον Ολυμπιακό, καθώς τονίζεται πως ο Βέλγος όχι μόνο βοήθησε τους Πειραιώτες να κατακτήσουν το 38ο πρωτάθλημα τους, αλλά είχαν και 2,2 γκολ ανά παιχνίδι την περσινή σεζόν!

«Τα όνειρα μου έχουν τίτλο, το καλύτερο για την ομάδα μου! Τα βραβείο για τον σκόρερ θα έρθει. Είμαι μόνο ένα γκολ πίσω από τον πρώτο. Έχω αυτοπεποίθηση και μαζί με τη βοήθεια των συμπαικτών μου θα είμαι πρώτος», δήλωσε σχετικά ο Μιραλάς.

Όσο για το αυριανό ντέρμπι τόνισε: «Είναι ένα ντέρμπι, και είναι το σημαντικότερο παιχνίδι της χρονιάς για εμάς, για τους φιλάθλους και για όλη την Ελλάδα! Υπάρχει μεγάλο πάθος σε αυτά τα παιχνίδια. Είναι ένα πραγματικό clasico. Προσωπικά, δεν βγαίνω μια εβδομάδα πριν από αυτό το παιχνίδι, ώστε να μείνω συγκεντρωμένος, να κοιμηθώ και να έχω ηρεμία».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons