OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Έχω μεγάλη όρεξη, τα θέλω όλα...

Αρκετά υψηλά έθεσε τον πήχη σχετικά με τους εφετινούς στόχους του Ολυμπιακού ο Ράφικ Τζεμπούρ στην παρουσία του σήμερα το μεσημέρι στο Red Store στο Καραϊσκάκη. «Το πρωτάθλημα το πήραμε και πέρσι. Εγώ έχω μεγάλη όρεξη. Τα θέλω όλα», τόνισε ο Αλγερινός άσος για τον οποίο οι οπαδοί των ερυθρολεύκων κατέκλυσαν την μπουτίκ της ομάδας σχηματίζοντας ουρές αρκετών μέτρων.

Ο Τζεμπούρ εξέφρασε την επιθυμία του να μπορούσε να παίξει στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, αλλά δήλωσε σίγουρος ότι οι συμπαίκτες του εάν είναι συγκεντρωμένοι μπορούν να πάρουν τη νίκη.

«Είναι μια δύσκολη ομάδα, αρκετά καλά αμυντικά. Την ξέρουμε από το πρώτο παιχνίδι στο Καραϊσκάκη», τόνισε για τον ΟΦΗ και συνέχισε: «Θα ήθελα να είμαι κι εγώ στην ομάδα αλλά έχω δεχθεί κίτρινες κάρτες και δεν μπορώ. Ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα και εάν είναι συγκεντρωμένος τότε θα πάρει το αποτέλεσμα», είπε ο Αλγερινός και συνέχισε αναφερόμενος στο δύσκολο πρόγραμμα που έχει η ομάδα:

«Έχουμε συνηθίσει να παίζουμε σημαντικά παιχνίδια και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εμείς θα συνεχίσουμε να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά», τόνισε και κατέληξε μιλώντας για την υποδοχή των οπαδών στο Red Store…

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα να βλέπεις ότι ο κόσμος είναι δίπλα σου, όπως συμβαίνει σήμερα αλλά και στο γήπεδο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons