OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Να γίνει ο επόμενος ηγέτης του Ολυμπιακού θέλει ο Πάουλο Μασάντο...

Να γίνει ο επόμενος ηγέτης του Ολυμπιακού και να γράψει ιστορία με την ερυθρόλευκη φανέλα θέλει ο Πάουλο Μασάντο όπως δήλωσε συνέντευξή του. Τι είπε για την απόδοση της ομάδας, τον Ζαρντίμ, τον Βιεϊρίνια και τον Παναθηναϊκό.

 Ακολουθούν αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Πάουλο Μασάντο στη Sportday:

Για τον Ολυμπιακό και τις πρώτες του εντυπώσεις: «Ήξερα για την ομάδα και ότι έχει μεγάλη πίεση για τίτλους και γι' αυτό τον λόγο ήρθα. Μου αρέσει πολύ όπως λειτουργεί ο σύλλογος. Πιστεύω ότι πάμε καλά στο πρωτάθλημα, που είναι δύσκολο και ανταγωνιστικό».

Για τις αποδοκιμασίες: «Η αλήθεια είναι ότι δεν παίζουμε καλό ποδόσφαιρο αλλά το πιο σημαντικό είναι η νίκη. Από την στιγμή που νικάμε, είμαστε ευχαριστημένοι και στην συνέχεια προσπαθούμε να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο».

Για το ότι δεν παίζει καλό ποδόσφαιρο ο Ολυμπιακός: «Η κύρια αιτία είναι οι πάρα πολλοί καινούργιοι παίκτες, αλλά έχουμε και αρκετούς τραυματισμούς».

Για την θέση του: «Η θέση μου είναι να παίζω στο κέντρο. Από την στιγμή που ο προπονητής πιστεύει ότι μπορώ να παίξω αριστερά ή δεξιά ή στο κέντρο, τότε θα το κάνω».

Για τον λόγο που δεν έχει δείξει τον πραγματικό του εαυτό: «Είμαι λυπημένος γι' αυτό. Ξέρω ότι μπορώ να προσφέρω μεγαλύτερη ποιότητα στην ομάδα, όμως δεν μπορώ να κάνω μόνος μου την αλλαγή».

Για το αν νιώθει πίεση: «Όχι γιατί ξέρω πως είναι το ποδόσφαιρο. Θα συνεχίσω να δουλεύω. Μου λείπει το γκολ. Συμμετέχω στο παιχνίδι, χάνω ευκαιρίες, αλλά μου λείπει το γκολ».

Για το αν θέλει να ηγηθεί στο κέντρο του Ολυμπιακού: «Σαφέστατα, γι' αυτό είπα ότι με το γκολ θα ανέβει η αυτοπεποίθησή μου. Θα νιώθω πιο σημαντικός για την ομάδα και είναι αυτό που θέλω».

Για το πως ζει τον Ζαρντίμ και την κριτική που του ασκείται: «Ζω καλά μαζί του. Είναι φυσιολογικό να συμβαίνουν αυτά. Προσπαθεί να κάνει το καλύτερο, είναι όμως φυσιολογικό να συμβούν τόσο προβλήματα».

Για την φιλοσοφία του Ζαρντίμ: «Ζητάει να βγαίνουμε μπροστά στο παιχνίδι, να κυνηγάμε τις ευκαιρίες και να παίζουμε γρήγορα».

Για το αν ξέρει την αντιπαλότητα με τον Παναθηναϊκό: «Ναι, είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα παίξω σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Μου έχουν πει ότι είναι πολύ σημαντικά τα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό. Ανυπομονώ να τα ζήσω αλλά και να σκοράρω».

Για το μέλλον του: «Θέλω να γράψω ιστορία με τον Ολυμπιακό. Θέλω να αφήσω το όνομά μου στην ιστορία του Ολυμπιακού».

Για τον πολύ καλό του φίλο, Αντελίνο Βιερίνια: «Είναι σαν αδελφός μου, παίζαμε επτά χρόνια μαζί στην Πόρτο. Μιλάμε, μου είπε και αυτός να έρθω στον Ολυμπιακό. Μακάρι να ερχόταν στην ομάδα. Του το έχω ήδη πει, γιατί ξέρω ότι εδώ θα νιώθει σημαντικός. Αυτός λέει θα δούμε...».

Για το άσχημο ξεκίνημα στην Ευρώπη: «Έχουμε άσχημα αποτελέσματα, αλλά έχουμε κάνει καλά παιχνίδια. Όμως αν κάνεις ένα άσχημο ξεκίνημα, το πληρώνεις ακριβά».

Για το πρώτο του γκολ: «Δεν ξέρω που θα συμβεί, αλλά σίγουρα θα συμβεί. Και το χρειάζομαι πάρα πολύ για να ανέβει η αυτοπεποίθησή μου. Θα το αφιερώσω στον γιο μου».

Για τα ματς με την Μονπελιέ: «Είναι πολύ σημαντικά. Έπειτα από αυτά τα παιχνίδια θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το που θα πάμε».

Για το αν ο Ολυμπιακός πάει για την 3η θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ: «Θα πάμε με την Μονπιελιέ να νικήσουμε. Εμεις θέλουμε να περάσουμε στην επόμενη φάση και αυτό θα κυνηγήσουμε».

Για την κρίση και την ζωή σε Ελλάδα και Πορτογαλία: «Μοιάζει πολύ η ζωή, ειδικά τώρα με την κρίση. Όπως και στην Ισπανία. Η μεγάλη διαφορά που υπάρχει είναι ο κατώτατος μισθός. Είναι χειρότερα στην Πορτογαλία, 490 ευρώ.... Γνωρίζω την κατάσταση στην Ελλάδα, αλλά στην Πορτογαλία είναι χειρότερα».

Για το αν ήταν διέξοδος το ποδόσφαιρο όταν ήταν μικρός: «Ήξερα ότι το ποδόσφαιρο ήταν διέξοδος. Για όλα τα παιδιά είναι. Εγώ δεν ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής, αλλά μηχανικός αυτοκινήτων. Μου άρεσε να αλλάζω τις μηχανές».

Για το πως έγινε ποδοσφαιριστής: «Όταν ήμουν μικρός έπαιζα στην Πόρτο. Είχα παίξει σε κάποια παιχνίδια αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Ήθελα να τα παρατήσω, έφυγα γιατί δεν μου άρεσε η πίεση. Τι ώρα θα πάω, πότε θα γίνει η προπόνηση».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons