OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

“Είμαστε μεγάλη ομάδα” ....

Ήταν ο άνθρωπος κλειδί στη χθεσινή νίκη του Ολυμπιακού, ήταν αυτός που δημιούργησε το γκολ-μαχαιριά στους Γάλλους. Ο Τζαμέλ Αμπντούν μίλησε σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης για τη χθεσινή επική βραδιά των πρωταθλητών:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την νίκη. Κάναμε ένα σημαντικό βήμα για τον στόχο που έχουμε στην Ευρώπη, για να κάνουμε μια καλή πορεία. Παίξαμε με πάθος, κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο και δείξαμε ότι είμαστε μεγάλη ομάδα. Σε κάθε ματς αγωνιζόμαστε σε ένα σχεδόν γεμάτο γήπεδο. Διαθέτουμε εξαιρετικές εγκαταστάσεις και κάθε χρόνο παίζουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας σπουδαίος ευρωπαϊκός σύλλογος και θα ήθελα να κλείσω σε αυτόν την καριέρα μου».

Εκτός από τον Ολυμπιακό, ο Αλγερινός μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε και στο παρελθόν του στα γήπεδα της Γαλλία, έχοντας φορέσει τις φανέλες των Αζαξιό, Σεντάν και Ναντ: «Λυπάμαι για την εικόνα που έχουν στην Γαλλία για μένα. Έχουν μείνει στα παλιά και κάποιες όχι και τόσο καλές μου εμφανίσεις. Έκανα λάθη, αλλά ήμουν μικρός τότε. Τώρα είμαι 26 ετών και έχω ωριμάσει, με αποτέλεσμα να πραγματοποιώ πολύ καλύτερες εμφανίσεις». Τέλος για την εθνική Αλγερίας τόνισε: «Θέλω να φορέσω ξανά την φανέλα της εθνικής, αλλά αυτό δεν εξαρτάται μόνο από μένα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons