OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

“Και την ψυχή μου”…

Ο Τζαμέλ Αμπντούν μίλησε στην εφημερίδα Real για την προσπάθεια που έγινε στην Γαλλία...

«Είτε παίζω για ένα λεπτό είτε για ενενήντα, θα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Είμαι παίκτης της ομάδας και κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για τον Ολυμπιακό. Αυτό σκέφτομαι μόνο. Χαίρομαι πραγματικά που βοήθησα να κερδίσουμε αυτό το ματς. Όσο παίζω θα δίνω και την ψυχή μου».

Σχετικά με την μάχη της πρόκρισης στην επόμενη φάση: «Ναι, μπορούμε να προκριθούμε στην επόμενη φάση. Το δείξαμε και στο Λονδίνο με την εμφάνισή μας, αλλά και με τη νίκη στο Μονπελιέ. Θέλει σοβαρότητα σε κάθε ματς και φυσικά να προχωρούμε παιχνίδι με παιχνίδι. Ο όμιλος είναι ανοικτός και θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να προκριθούμε».

Για την ασίστ που έδωσε στον Μήτρογλου: «Μου αρέσει να δίνω ασίστ. Θέλω πολύ να βγάλω όσες περισσότερες γίνεται κατά τη διάρκεια της σεζόν σε Ελλάδα και Ευρώπη. Μου αρέσει να προσφέρω στους συμπαίκτες μου και την ομάδα».

Όσο για την συμπαράσταση των οπαδών στην Γαλλία: «Θέλω να πω, μέσα από την καρδιά μου, ευχαριστώ στον κόσμο του Ολυμπιακού που ήταν και στο Μονπελιέ και μας βοήθησε πολύ. Ούτε όταν χάναμε δεν σταμάτησαν να φωνάζουν. Γι’ αυτούς αξίζει να κάνεις τα πάντα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons