OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

“Ηρθα με την καρδιά μου”...

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κώστας Μανωλάς στο "ΦΩΣ της Δευτέρας"...

Τώρα που συμπλήρωσες μερικούς μήνες στην ομάδα, συνειδητοποιείς για ποιο λόγο ο Ολυμπιακός εδώ και δεκαπέντε χρόνια είναι ο κυρίαρχος του ελληνικού ποδοσφαίρου; «Ναι. Τα βλέπετε και εσείς όταν έρχεστε στο Ρέντη . Εδώ υπάρχουν τα πάντα. Εσύ το μόνο που έχεις να σκεφτείς είναι το ποδόσφαιρο. Υπάρχουν όλες οι ανέσεις. Έχει ό,τι πρέπει να σκέφτεσαι το ποδόσφαιρο και ό,τι χρειάζεται ένας επαγγελματίας».

Αισθάνεσαι μια επιπλέον ασφάλεια; «Είμαι πιο άνετος, Δεν έχω το μυαλό μου να ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο».

Κώστα, στον Ολυμπιακός ήρθες με την καρδιά σου ή ήταν αποκλειστικά μια επαγγελματική απόφαση «Ναι, ήρθα με την καρδιά μου. Από εκεί και πέρα, όμως, πρέπει να τα μετράς όλα. Είσαι και επαγγελματίας ποδοσφαιριστής… Και ειδικά όταν έχεις μία πρόταση από την μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, δεν μπορείς να την αρνηθείς».

Πώς το διαχειρίστηκες όλο αυτό; Θες να μας πεις τι συνέβη όταν κάποια στιγμή σου έγινε γνωστό το ενδιαφέρον; «Το συζήτησα με την οικογένειά μου. Να σας πως την αλήθεια ο κύριος Μαρινάκης είναι αυτός που με έπεισε. Είχαμε συναντηθεί με τον πατέρα μου, είχαμε μιλήσει και μου είπε ότι “σε θέλω στον Ολυμπιακό”. Μου είχε τονίσει ότι με θέλει στην ομάδα και όταν σου λέει ένας άνθρωπος άξιος σεβασμού, ότι σε θέλει στον Ολυμπιακό, τότε δεν το πολυσκέφτεσαι. Βέβαια, εδώ θα πρέπει να σας πω ότι επειδή είχα άλλες τρεις προτάσεις από το εξωτερικό, τα έβαλα κάτω όπως κάθε επαγγελματίας. Αλλά πίστευα ότι για μένα η καλύτερη πρόταση ήταν ο Ολυμπιακός και για αυτό τον λόγο αποφάσισα να έρθω στον Ολυμπιακό. Ξέρω επίσης ότι είχαν πει για και κάποιοι ποδοσφαιριστές καλά λόγια για μένα. Για παράδειγμα ο Τζεμπούρ».

Θα είσαι ευχαριστημένος αν πάρετε το πρωτάθλημα. Δεν το συζητάμε αυτό. «Και το Κύπελλο φυσικά… Και θέλουμε να παίξουμε και καλό ποδόσφαιρο Βήμα βήμα όμως. Εμείς μπαίνουμε σε κάθε ματς για να κερδίζουμε. Αν σε κάθε ματς βλέπουμε ότι παίρνουμε τη νίκη στο τέλος θα κάνουμε τον υπολογισμό μας».

Το έχεις καταλάβεις ότι ταιριάζεις με τον ψυχισμό των Ολυμπιακών. «Ε, βέβαια, Μου άρεσε γενικά να είμαι από μικρός νικητής. Δεν ήθελα να χάνω με τίποτα και ποτέ».

Και εσύ παίζεις στον Ολυμπιακό. Εδώ η πίεση είναι μεγαλύτερη.«Σίγουρα πρέπει εδώ να είσαι πάντα πρωταθλητής, πρέπει πάντα να κερδίζεις, πρέπει πάντα να παίζεις καλό ποδόσφαιρο. Είναι χαρακτηριστικό το τελευταίο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, όπου δεν ήμασταν καλοί. Όταν είσαι Ολυμπιακός, θα πρέπει να κάνεις 15-20 ευκαιρίες στα αντίπαλα καρέ. Εμείς δεν καταφέραμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο».

Στο ρόστερ υπάρχουν πολλοί νέοι Έλληνες. Ειλικρινά, πόσο εφικτό είναι να αγωνιστεί ο νεαρότερος σε ηλικία στο επίπεδο που βρίσκεται ο Ολυμπιακός; «Για να παίξεις κανείς στον Ολυμπιακό, θα πρέπει να φτύσει αίμα. Δεν είναι εύκολο να παίξεις ιδιαίτερα σε μεγάλες ομάδες. Εγώ δεν είμαι τυχαία εδώ που βρίσκομαι. Έχω δουλέψει πάρα πολύ και έξω από τον αγωνιστικό χώρο. Πήγαινα με τον πατέρα μου τα βράδια και έκανα προπόνηση σε βουνά. Μετά την προπόνηση πήγαινα σε στίβο, έκανα άλλη προπόνηση. Έχω δουλέψει πάνω σε πολλά πράγματα για να φτάσω εδώ που είμαι. Όλοι οι Έλληνες έχουμε ταλέντο. Δεν νομίζω ότι υστερούμε σε ταλέντο από τους ξένους. Άλλωστε, το έχετε δει και εσείς ότι στις μικρές Εθνικές καταφέρνουμε και πηγαίνουμε ψηλά, αλλά μόλις γινόμαστε μεγάλοι δεν ξέρω τι γίνεται. Άλλες χώρες εμφανίζονται πιο δυνατές από εμάς. Τώρα τι φταίει; Δεν μπορώ να σας απαντήσω…».

Είχε ακουστεί ότι την πρώτη σου μέρα στο Ρέντη ο πρώτος άνθρωπος που συνάντησες ήταν ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. «Ναι… ο Αβραάμ μαζί με τον κύριο Σάββα Θεοδωρίδη. Από τους ποδοσφαιριστές ήταν όντως ο Αβραάμ».

Το πρώτο πράγμα που σου είπε ο Αβραάμ ποιο ήταν; «“Ό,τι χρειαστείς θα είμαι δίπλα σου”, μου είπε. “Καλώς ήρθες, σου εύχομαι καλή επιτυχία”. Εγώ του είπα να έχει ταχεία ανάρρωση. Για μένα ο Αβραάμ είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας αμυντικός».

Γενικά έχετε έξι στα έξι στο πρωτάθλημα, είστε μία από τις τρεις τέσσερις αήττητες ομάδες στην Ευρώπη. Έχετε μπει πλέον μία τροχιά.«Μπορούσαμε να πάρουμε και κάτι καλύτερο στο Champions League. Και από τα δύο ματς είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε κάτι παραπάνω».

Αλλά από ό,τι έχουμε καταλάβει, περισσότερο αυτό με την Άρσεναλ σας έχει πικράνει. «Πράγματι. Νομίζω ότι με τη Σάλκε δεν μπήκαμε με τον ίδιο αέρα που μπήκαμε στο Έμιρεϊτς. Ήταν και πρώτο παιχνίδι».

Δεν είναι και λίγο άδικο να παίζεις στις 15 Σεπτεμβρίου τη μισή σου πρόκριση; Φέτος με τη Σάλκε, πέρσι με την Μαρσέιγ. Ματς στο Φάληρο, με την οποία θεωρητικά ξεκινά με τις περισσότερες πιθανότητες να τερματίσει στη δεύτερη θέση. Μάλιστα, πέρσι ο Ολυμπιακός δεν είχε έστω ένα επίσημο ματς στα πόδια του… «Φέτος είχαμε δύο επίσημα παιχνίδια στα πόδια μας, αλλά δεν έχουμε την ίδια πίεση με αυτή που έχει η Σάλκε στην Bundesliga ή Άρσεναλ στην Premier League».

Εθνική ομάδα; «Είναι ο στόχος κάθε Έλληνα ποδοσφαιριστή. Ευελπιστώ κάποια στιγμή, αν συνεχίσω να παίζω στον Ολυμπιακό, να κληθώ».

Έχεις κάνει μία πρώτη παρουσία, έτσι δεν είναι; «Ήμουν στους τριάντα του Μουντιάλ, αλλά δεν κλήθηκα να πάω στη Νότια Αφρική».

Ο Ολυμπιακός είναι ένα στοίχημα για εσένα; «Είναι πολύ περισσότερα».

Πώς σκέφτεσαι το μέλλον. Θα ήθελες να μείνεις για χρόνια, θα ήθελες κάποια στιγμή να δοκιμάσεις την εμπειρία του εξωτερικού; «Εγώ έκανα το παραπάνω βήμα στην καριέρα μου με την μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό. Μια μεγάλη ομάδα, που παίζει συνεχώς στο Champions League, που είναι πάντα το φαβορί για το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Τώρα, τι μπορεί να ακολουθήσει, κανείς δεν το γνωρίζει. Ήθελα πολύ να παίξω στο Champions League, ώστε να μπορέσω να γίνω ακόμα καλύτερος. Αν μπορέσω να δοκιμάσω και την τύχη μου στο εξωτερικό μετά από κάποια χρόνια, θα ήθελα να συμβεί αφού κάνω καριέρα στον Ολυμπιακό».

Μια τύχη που πήγες, πάντως, να τη δοκιμάσεις πηγαίνοντας στην Ουκρανία για την Ντιεπρ στις αρχές του χρόνου. Και δεν ήταν η μοναδική πρόταση. Υπήρχε η Έβερτον… «Δεν μου είχε έρθει από την Έβερτον κάποιο επίσημο χαρτί. Ή για να το πω σωστά, μου είχε έρθει ένα χαρτί, αλλά δεν ήταν επίσημο. Πέρα από την Ντνιεπρ, όμως, όταν είχα και άλλες προτάσεις. Από την Πάρμα και την Σαραγόσα. Είχα πάει, μάλιστα, στη Σαραγόσα και είχα μιλήσει με τον Χιμένεθ».

Τώρα το καλοκαίρι πήγες; Πριν συμφωνήσεις με τον Ολυμπιακός; «Ναι. Το καλοκαίρι. Ο πρόεδρος, όμως, ήταν εκείνος που με ήθελε πολύ και επιθυμούσε να έρθω στον Ολυμπιακό. Σίγουρα το να παίζεις στην Primera Division είναι τεράστια εμπειρία, αλλά ο Ολυμπιακός είναι… Ολυμπιακός. Ήθελα να παίξω στο Champions League, να πάρω και ένα πρωτάθλημα που είμαστε ούτως ή άλλως το φαβορί. Γενικότερα, για να επιστρέψουμε και στην προηγούμενη ερώτηση, πιστεύω ότι ακόμα δεν είμαι έτοιμος να πάω στο εξωτερικό. Ο Ολυμπιακός είναι για εμένα ένα πολύ μεγάλο βήμα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons