OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

«Ο Θεός με ευλόγησε να κοουτσάρω τον Ολυμπιακό»...

Ευλογία θεού χαρακτήρισε ο Ντούσαν Ιβκοβιτς τον Ολυμπιακό με δηλώσεις που έκανε στο περιθώριο της εκδήλωση «Οι χρυσοί Σέρβοι του ελληνικού αθλητισμού». Ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού, που ανακηρύχτηκε Επίτιμος Δημότης του Πειραιά, τόνισε παράλληλα ότι η Ελλάδα είναι δεύτερη πατρίδα του.

«Ούτε φανταζόμουν πριν από 33 χρόνια, που 'χα τις πρώτες επαφές μου με τον Άρη, όχι ότι θα έφθανε αυτή η βραδιά, αλλά ούτε πως θα ζούσα όλα όσα έζησα. Το είπα και το μεσημέρι: Η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μου. Είναι καλό ότι ο Ολυμπιακός κράτησε τον κορμό του. Είμαι σίγουρος πως θα τα πάει καλά και φέτος. Ο Θεός με ευλόγησε και με βοήθησε να κοουτσάρω δύο φορές αυτή την ομάδα (σ.σ. μόνο στον Ολυμπιακό δις) και να κατακτήσω δύο φορές μαζί της την Α1 και την Ευρωλίγκα».
 
«Τώρα αγαπάω ακόμη πιο πολύ την Ελλάδα»

Απ' την πλευρά του, ο Ζάρκο Πάσπαλι, που αγωνίστηκε σε Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, Πανιώνιο κι Άρη θυμήθηκε την έλευσή του στη χώρα το 1991 κι αναπόλησε πως «τότε ήταν μία απ' τις πιο λαμπρές εποχές του ελληνικού μπάσκετ και της Ελλάδος γενικότερα. Τώρα που η χώρα έχει προβλήματα την αγαπάω ακόμη πιο πολύ», ενώ πρόσθεσε: «Ήταν εύκολη απόφαση να έρθω στην Ελλάδα. Το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν απ' τα καλύτερα της Ευρώπης και παρέμεινε για πολλά χρόνια. Δε θα ξεχάσω ποτέ όσα έζησα εδώ. Έχω φίλους μου εδώ, ο κουμπάρος μου είναι Έλληνας, οπότε η Ελλάδα είναι δεύτερη πατρίδα μου.
 
«Ακόμα ζούμε εδώ. Τι άλλο να πω;»

Ο Ίλια Ίβιτς, με τη σειρά του, υπογράμμισε σχετικά: «Στην Ελλάδα μένω ακόμα. Η γυναίκα μου είναι Ελληνίδα. Αυτό τα λέει όλα για εμένα. Τα παιδιά μου γνωρίζουν κι ελληνικά και σέρβικα. Όταν με ρώτησε ο αδερφός μου (σ.σ. Βλάνταν) να έρθει κι αυτός, του είχα πει τα καλύτερα. Κι αυτός ζει στη Θεσσαλονίκη. Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο».

Ως πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, ο 41χρονος κλήθηκε να σχολιάσει και τη φετινή ομάδα του Πειραιά, λέγοντας πως «είναι άσχημο αυτό που συμβαίνει, γιατί δεν έχει ανταγωνισμό στην Ελλάδα. Παναθηναϊκός, Π.Α.Ο.Κ. κι Α.Ε.Κ. αντιμετωπίζουν προβλήματα και δεν έχει δυνατά ματς να δώσει εν όψει Champions League. Αλλά θα βρει το δρόμο του».

Την εκδήλωση, που έχει στόχο την επιβράβευση Σέρβων αθλητών και προπονητών (Ιβκοβιτς, Ομπράντοβιτς, Μπάγεβιτς, Μποντιρόγκα, Πάσπαλι, Ρέμπρατσα, Κοβάσεβιτς, Πρέλεβιτς, Στογιάκοβιτς, Σάκοτα, Τόμιτς, Τομάσεβιτς, Ίβιτς, Τάρλατς κ.ά.) και τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κάρολου Παπούλια, τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος πολιτικών και φυσικά άνθρωποι του μπάσκετ και πρώην συνεργάτες τους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons