OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Ένα κομμάτι της καρδιάς μου στην Ελλάδα...

Ο Ζιοβάνι Σίλβα ντε Ολιβέιρα έφτασε στην Ελλάδα και χαρακτήρισε τα χρόνια του στον Πειραιά ως τα καλύτερα της ζωής του. Τι απάντησε για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον Ολυμπιακό.

Στην χώρα που αγάπησε, αγαπήθηκε και αποθεώθηκε επέστρεψε ο μεγάλος και τρανός Ζιοβάνι Σίλβα ντε Ολιβέιρα. Ο Βραζιλιάνος έφτασε το απόγευμα της Τρίτης στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" και δεν έκρυψε τις ευχάριστες αναμνήσεις που έχει κρατήσει από την Ελλάδα.

Ο αγαπημένος "Ζίο" της ερυθρόλευκης εξέδρας, τόνισε πως πέρασε τα καλύτερά του χρόνια στον Πειραιά και αναφέρθηκε στο υπέροχο συναίσθημα που νιώθει.

"Κάθε φορά που μπαίνω στο αεροπλάνο, νιώθω ένα υπέροχο συναίσθημα. Εδώ άλλωστε έζησα τα καλύτερα χρόνια μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής", υπογράμμισε αρχικά, ενώ όταν κάποιος συνάδελφος αναφέρθηκε και στο πέρασμά του από την Μπαρτσελόνα, ο Βραζιλιάνος απάντησε: "Είναι αλήθεια και δεν το λέω επειδή είμαι εδώ. Η Ελλάδα και ο Ολυμπιακός μού προσέφεραν όλα όσα ζητούσα, ενώ ο Θεός με βοήθησε να ζήσω όμορφες στιγμές στη χώρα. Γι' αυτό και δεν έχω το δικαίωμα να έχω καμία κακή ανάμνηση από την Ελλάδα".

Για τον Ολυμπιακό, υπογράμμισε: "Πάντα κοιτάω και μαθαίνω τι κάνει, με ενημερώνει κι ο καλός μου φίλος, ο Λουτσιάνο", ενώ για το αν θα επέστρεφε ποτέ στην Ελλάδα για επαγγελματικούς λόγους αποκρίθηκε ότι "η ζωή μου είναι στη Βραζιλία, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μου εδώ. Δεν ξέρω αν θα γυρίσω, αλλά ποτέ μην λες ποτέ. Πάντως κάθε φορά που μου ζητούν να έρθω, οφείλω να είμαι παρών. Μου έδωσε τόσα πολλά ο κόσμος του Ολυμπιακού και τους έχω στην καρδιά μου. Ελπίζω να μ' έχουν κι αυτοί".

Να σημειωθεί ότι ο Βραζιλιάνος σταρ θα τιμηθεί από την "ερυθρόλευκη" ΠΑΕ πριν την αναμέτρηση με την Ξάνθη το προσεχές Σάββατο (20/10).


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons