OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Είμαι σίγουρος πως θα πάρουμε τον τίτλο...

Την σιγουριά του πως ο Ολυμπιακός θα κατακτήσει το πρωτάθλημα εξέφρασε ο Τζαμέλ Αμπντούν. Ο Αλγερινός μεσοεπιθετικός των «ερυθρολεύκων» τόνισε πως ήταν σίγουρος για την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ, όπως είναι και σίγουρος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ομάδα του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Ήταν πολύ σημαντική νίκη, γιατί ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Φέτος, έχουμε πολύ καλή ομάδα, πολύ καλό σύνολο, πολύ καλή ατμόσφαιρα. Ήμουν σίγουρος πως ο Παναθηναϊκός δεν θα κέρδιζε. Είμαι σίγουρος ότι εμείς θα πάρουμε τον τίτλο. Είμαι σίγουρος…».

Για το αν αισθάνονται δικαιωμένοι στον Ολυμπιακό: «Όχι δεν το σκεφτόμαστε έτσι. Το σημαντικό είναι τι θα γίνει στο τέλος. Τώρα παίζουμε στο πρωτάθλημα, στο κύπελλο, στην Ευρώπη, παίζουμε συνεχώς διπλά παιχνίδια σε σχέση με τον Παναθηναϊκό. Αυτό που έχει σημασία είναι το τι θα κάνουμε στο τέλος».

Για το μήνυμά του προς τον κόσμο της ομάδας: «Τώρα πιστεύω ότι ο κόσμος είναι μαζί μου. Ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλούς οπαδούς, τους καλύτερους στην Ελλάδα και αυτό που θέλω να τους ζητήσω είναι να συνεχίσουν να στηρίζουν την ομάδα με τον ίδιο τρόπο που το κάνουν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons