OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Τεράστια ευθύνη....Να συνδέσουν το όνομά τους με το 40ό...

Εμφανώς χαρούμενος από τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό παρουσιάστηκε ο Πάμπλο Κοντρέρας κατά την επίσημη παρουσίαση του από τους «ερυθρόλευκους».

Ο Χιλιανός αμυντικός τόνισε πως έχει μεγάλη ευθύνη δεδομένου ότι κλήθηκε να αντικαταστήσει δύο σπουδαίους παίκτες, όπως ο Μέλμπερκ και ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. Ακόμη, αναφέρθηκε στην απόφασή του να επιστρέψει στο ελληνικό πρωτάθλημα, μετά το πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ, την οποία χαρακτήρισε δύσκολη.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον πρόεδρο που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι μέρος αυτού του μεγάλου συλλόγου.

Γνωρίζω ότι είναι τεράστια ευθύνη και ξέρω καλά ότι οι Μέλμπεργκ και Αβραάμ Παπαδόπουλος είναι δύο μεγάλοι ποδοσφαιριστές ακόμη γνωρίζω ότι η ευθύνη είναι μεγάλη για εμένα από τη στιγμή που ο ένας έφυγε και ο Αβραάμ έχει τραυματιστεί. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να τους αντικαταστήσω αλλά θα κάνω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα
», ήταν τα λόγια του αμυντικού των «ερυθρολεύκων».

Στη συνέχεια ο Χιλιανός ρωτήθηκε για την απόφασή του να επιστρέψει στην Ελλάδα για την ομάδα του Ολυμπιακού:

«Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να το αποφασίσω να γυρίσω γιατί ήμουν στην πατρίδα μου για επτά μήνες και μάλιστα αγωνιζόμουν στη μεγαλύτερη ομάδα της Χιλής. Όμως από τη στιγμή που μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός η μεγαλύτερη ομάδα το θεώρησα τιμή μου να επιστρέψω στη χώρα που είχα κάποια από τα καλύτερά μου ποδοσφαιρικά χρόνια», πρόσθεσε.

Μασάδο: «Κορυφαίο κλαμπ ο Ολυμπιακός»

Από την πλευρά του ο Πάουλο Μασάδο εμφανίστηκε ενθουσιασμένος από την προοπτική του να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό: «Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς που είναι παλιός μου φίλος και που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Ολυμπιακός».

Για την απόφασή του να πάρει μεταγραφή στους νταμπλούχους Ελλάδας ο πρώην άσος της Τουλούζ υποστήριξε: «Το αποφάσισα γιατί ήξερα ότι ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται καιρό για εμένα και ήξερα ότι είναι ένας μεγάλος σύλλογος με συμμετοχές στο Champions League».

Όσον αφορά για τη θέση που του αρέσει του ίδιου να αγωνίζεται, είπε: «Η θέση μου είναι κεντρικός μέσος και εκεί μπορώ να προσφέρω περισσότερα. Θα προσπαθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να κάνω τη δουλειά μου».

Σε ερώτηση αν είχε επικοινωνήσει με τον Κέβιν Μιραλάς προτού πει το «ναι» στον Ολυμπιακό, απάντησε: «Είναι αλήθεια ότι μιλούσα με τον Μιραλάς αρκετό καιρό πιο πριν και μου είχε πει ότι ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος και θα είμαι καλά σε αυτή την ομάδα και ήταν ένας από τους λόγους που είπα το ναι στην πρόταση του Ολυμπιακού».

Τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού, Πάμπλο Κοντρέρας και Πάουλο Μασάδο καλωσόρισε στην «ερυθρόλευκη» οικογένεια, την Πέμπτη, κατά την επίσημη παρουσίασή τους ο Σάββας Θεοδωρίδης.

Ο Β’ αντιπρόεδρος του συλλόγου του Πειραιά ευχήθηκε και στους δύο να έχουν μία καλή χρονιά και να πανηγυρίσουν στο τέλος της την κατάκτηση του 40ού πρωταθλήματος της ομάδας, αλλά και το Κύπελλο.

«Καλωσορίζω τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού. Να είναι καλορίζικοι και υγιείς. Ήρθαν στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης. Τους γνωρίζω και τους δύο από παλιά. Είναι και οι δύο πολύ μεγάλοι ποδοσφαιριστές και πιστεύω πως θα βοηθήσουν τον Ολυμπιακό», είπε ο Σάββας Θεοδωρίδης και πρόσθεσε:

«Πρέπει να ξέρουν ότι τον κόσμο του Ολυμπιακού και τον πρόεδρο τους ενδιαφέρει αρχικά η κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου, αυτός είναι ο στόχος του Ολυμπιακού. Και κατά δεύτερον να πραγματοποιήσουν μία καλή πορεία στην Ευρώπη. Θέλω να συνδέσουν το όνομά τους με το 40ο πρωτάθλημα της ομάδας, καθώς είμαι σίγουρος ότι ο Ολυμπιακός θα το κατακτήσει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons