OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Ήταν εύκολη η απόφασή μου...

Ολοκληρώθηκε και το τυπικό μέρος της μεταγραφής του Πάμπλο Κοντρέρας στον Ολυμπιακό. Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός υπέγραψε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους» και ανήκει πλέον στην οικογένεια της ομάδας του Πειραιά. Κατά την έξοδό του από τα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο ποδοσφαιριστής τόνισε σε δηλώσεις του:

«Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και ανυπόμονος που θα εκπροσωπήσω τη φανέλα του».

Σε ερώτηση για το πόσο δύσκολη ήταν η απόφασή του για να πει το ναι στην πρόταση του Ολυμπιακού, τόνισε: «Ήταν πολύ εύκολη η απόφασή μου γιατί ο Ολυμπιακός την έκανε να είναι εύκολη. Όταν σου κάνει πρόταση μία τέτοια ομάδα που είναι αναγνωρισμένη στην Ευρώπη δεν μπορεί να την αρνηθείς».

Για τις φιλοδοξίες που έχει ο ίδιος, σχολίασε: «Θα προσπαθήσω να εκπληρώσω αυτό που περιμένει ο κόσμος, ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα που έχει στόχους τους τίτλους και ελπίζω να έχω την απόδοση που θέλω». Αν θα είναι «παρών» στο φιλικό του Ολυμπιακού με τη Νάπολι, είπε: «Όσον αφορά τη φυσική μου κατάσταση είμαι καλά και μπορώ να παίξω κανονικά. Το τελευταίο μου ματς ήταν πριν από μία εβδομάδα, αλλά ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει».

Το μήνυμα που έχει να δώσει ο ίδιος στον κόσμο, είναι το εξής: «Τόσο ο πρόεδρος όσο και ο κόσμος έχουν χαρεί που έχω έρθει, εγώ αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα δουλέψω σκληρά και θα κάνω πολλές θυσίες για να αποδώσω τα αναμενόμενα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons