OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Θέλω να καθιερωθώ στον Ολυμπιακό...

Ο Γιάννης Φετφατζίδης δηλώνει στην "Real Sports" έτοιμος να καθιερωθεί στον Ολυμπιακό και πιστεύει ότι αυτή θα είναι η σεζόν του.

Τόνισε ότι ο Ολυμπιακός διαθέτει σπουδαίους παίκτες και ότι θα διεκδικήσει μία θέση στην 11αδα. Χαρακτήρισε τον Λεονάρντο Ζαρντίμ μοντέρνο προπονητή ενώ αναφερόμενος στο EURO τόνισε ότι ήταν μία εξαιρετική εμπειρία γι΄αυτόν.

Για την φετινή χρονιά και τον ίδιο: "Αισθάνομαι πολύ καλά και πιστεύω ότι είμαι πιο ώριμος σε σώμα και μυαλό για να πραγματοποιήσω μια πολύ καλή σεζόν. Θέλω και πιστεύω πως θα είναι η χρονιά μου. Το θέλω πάρα πολύ. Είμαι περήφανος που ανήκω στον Ολυμπιακό και το μεγάλο μου όνειρο παραμένει να καθιερωθώ στην ομάδα της καρδιάς μου".

Για την ομάδα: "Η ομάδα είναι γεμάτη εξαιρετικούς παίκτες και ο υγιής ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Έχω όμως κι εγώ τις πιθανότητές μου και θα τις διεκδικήσω με πολλή και σκληρή δουλειά".

Για τον Λεονάρντο Ζαρντίμ: "Είναι ένας μοντέρνος προπονητής. Προσπαθεί να μας περάσει αυτά που θέλει και σιγά σιγά να τον καταλαβαίνουμε πιο πολύ. Λογικό είναι να χρειάζεται κάποιος χρόνος ώστε να ανταποκριθούμε. Εμείς οι διεθνείς, εξάλλου, είναι λογικό να θέλουμε λίγο χρόνο παραπάνω. Είναι ξεκάθαρο όμως ότι του αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο, όπως αρέσει σε όλη την ομάδα και τον κόσμο".

Για την προετοιμασία: "Σιγά σιγά μαθαίνουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον. Τα φιλικά και οι προπονήσεις μάς βοηθούν να... συστηθούμε καλύτερα. Δουλεύουμε σκληρά μαζί με τον κ. Ζαρντίμ, ώστε να βελτιωνόμαστε και να είμαστε έτοιμοι στα επίσημα ματς".

Για το Euro: "Ήταν μία σημαντική εμπειρία για μένα. Ελπίζω να υπάρξει συνέχεια. Όλη η ομάδα θέλει να δώσουμε το παρών και στο Μουντιάλ και ελπίζουμε να τα καταφέρουμε".

 http://www.sport24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons