OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Καζίμ, Κάρολ και Θρύλος έτοιμοι για «μάχη»!

Πανέτοιμοι να τα δώσουν όλα για να βοηθήσουν τον Ολυμπιακό να φτάσει στους στόχους του δήλωσαν Καζίμ Ρίτσαρντς και Ρόι Κάρολ κατά την παρουσίασή τους. «Δεν θα καμφθούμε από τον πόλεμο που μας γίνεται», δήλωσε ο Γιάννης Βρέντζος που πρόσθεσε για τον Χλεμπ: «Δύσκολο να πραγματοποιηθεί».

Η διαδικασία της παρουσίασης ξεκίνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ,Γιάννη Βρέντζο να κάνει μια πρώτη τοποθέτηση αναφορικά με τον μεταγραφικό σχεδιασμό του Ολυμπιακού και τις συγκεκριμένες δύο μεταγραφές: «Με μεγάλη μας χαρά παρουσιάζουμε αυτούς τους δυο παίκτες. Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να επενδύει, παρά τις δύσκολες συνθήκες. Είναι θλιβερό να βλέπουμε παράγοντες να απαξιώνουν το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Σχετικά με τον μεταγραφικό σχεδιασμό του Ολυμπιακού και την πρόθεση μας για το αν θα αποκτήσουμε παίκτες, θα ήθελα να ζητήσω από τους δημοσιογράφους να είναι πιο προσεκτικοί. Είχαμε λάβει την απόφαση να κινηθούμε για παίκτες οι οποίοι θα μας ενισχύσουν άμεσα. Αυτό δεν είναι εύκολο, γιατί οι ομάδες δεν έχουν ξεκάθαρες προθέσεις. Εξ αρχής ασχοληθήκαμε με 4-5 σημαντικές υποθέσεις και καταφέραμε να ολοκληρώσουμε 2 από αυτές. Έχουμε προγραμματισμό για την ομάδα, ο πρόεδρος επενδύει με μακροχρόνιο προγραμματισμό και δεν θα κάνουμε κινήσεις οι οποίες θα βλάψουν τον Ολυμπιακό, ώστε να φτάσει εκεί που έχουν φτάσει άλλες ομάδες».

Τον λόγο πήρε έπειτα ο Ρόι Κάρολ: «Είναι τιμή για μένα να βρίσκομαι εδώ. Ήταν έκπληξη για μένα που ήρθα τον Ιανουάριο. Έχω πολύ όρεξη να παίξω στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Θα δώσω ότι καλύτερο μπορώ για τον Ολυμπιακό».

Στη συνέχεια μίλησε ο Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς: «Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για την εμφάνιση μου, γιατί δεν είναι τα κατάλληλα. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που με επέλεξε. Θα προσπαθήσω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη. Τα υπόλοιπα στον αγωνιστικό χώρο».

Μετά την τοποθέτηση του Ρίτσαρντς, ο Γιάννης Βρέντζος, σχολίασε τα λεγόμενά του τονίζοντας ότι ο Τούρκος ήταν εκείνος ο οποίος πίεσε την Γαλατασαράι να τον αφήσει να έρθει στον Ολυμπιακό. «Η γνώμη του προέδρου είναι σημαντική. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στο ρόστερ. Με τις 3 προσθήκες που έγιναν είμαστε σίγουροι για την επίτευξη των στόχων μας», πρόσθεσε για τον μεταγραφικό σχεδιασμό της ομάδας ο κ. Βρέντζος.

Για το μέλλον του στον Ολυμπιακό ο Καζίμ ανέφερε: «Φυσικά. Δεν θα δεχόμουν να έρθω αν δεν το πίστευα αυτό. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δείξω πως αξίζω να παίζω για αυτή την ομάδα, κάτι το οποίο είναι εύκολο για μένα. Θα βοηθήσω την ομάδα όσο μπορω" ιακό, μετά από 6 μήνες».

Για το τι θυμάται από το φιλικό της Γαλατά με τον Ολυμπιακό το καλοκαίρι, και ποιό ήταν το κίνητρο για να διαλέξει τον Ολυμπιακό: «Πριν παίξουμε με τον Ολυμπιακό, είχαμε παίξει με την Λίβερπουλ και θυμάμαι πως είχαμε νικήσει άνετα. Αντιμετωπίσαμε ένα σύλλογο από τον οποίο χάναμε 1-0 από την αρχή. Θυμάμαι πολύ τους φίλους του Ολυμπιακού, οι οποίοι δεν σταματούσαν να τραγουδούν. Δεν σκεφτόμουν πως ο Ολυμπιακός ήθελε ένα παίχτη σαν εμένα όταν άκουσα πως με θέλει ο Ολυμπιακός, μέχρι που το επιβεβαίωσε ο μάνατζερ μου. Είναι μια ομάδα που κάθε χρόνο παίζει στην Ευρώπη, με ιστορία και απίστευτους οπαδούς. Για μένα ήταν εύκολη η απόφαση. Το κίνητρο για μένα ήταν να παίξω καλό ποδόσφαιρο σε μια μεγάλη ομάδα».

Ο Ρόι Κάρολ ρωτήθηκε για το αν πιστεύει πως μπορεί να φτάσει ο Ολυμπιακός στον τελικό του Europa League: «Το παν είναι να κάνει την προσπάθεια. Πιστεύω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση και θα χαιρόμουν να δω τον κύριο Φέργκιουσον στον τελικό του Europa League». Για το πρωτάθλημα είπε: «Για μένα έχουν αλλάξει οι συνθήκες δεν είμαι πια ουδέτερος. Στο δεύτερο μισό όλα μπορούν να συμβούν. Είναι στο δικό μας χέρι να εκμεταλλευτούμε το ενδεχόμενο στραβοπάτημα του Παναθηναϊκού».

Ο Καζίμ ρωτήθηκε επίσης για το τατουάζ του στο δεξί πόδι: «Αυτό το τατουάζ είναι ένα από τα μεγαλύτερα είδωλά μου, ο Μπομπ Μάρλεϊ. Με εκφράζουν οι στοίχοι του και τα λόγια του. Στην πατρίδα του πατέρα μου άκουγαν πολύ τα τραγούδια του». Για το αν είναι έτοιμος να παίξει με τον ΠΑΟΚ: «Ξέρω καλά ότι είναι πολύ σημαντικό το παιχνίδι.Είναι στο χέρι του προπονητή μου. Εγώ είμαι διαθέσιμος. Είμαι έτοιμος να προπονηθώ με τους συμπαίκτες μου και αν μου δοθεί η ευκαιρία θα κοιτάξω να την αρπάξω».Τέλος, για την προσαρμογή του: «Ο τρόπος με τον οποίο με υποδέχθηκαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού θα κάνουν πιο εύκολη την προσαρμογή μου. Έχω ζήσει το εξωτερικό οπότε δεν είναι κάτι δύσκολο για μένα. Ο κάθε ποδοσφαιριστής έχει τη δική του σχέση με τον προπονητή. Είμαι εδώ για να κάνω ότι μου πει ο προπονητής μου».

Ο κ. Βρέντζος ρωτήθηκε για την υπόθεση του Αλεξάντερ Χλεμπ και δήλωσε: «Σχετικά με τον Χλεμπ, η περίπτωση του μας προτάθηκε πολύ αργά την Δευτέρα. Ήταν κάτι που δεν μπορέσαμε να αξιολογήσουμε εγκαίρως. Υπάρχουν αρκετοί παράμετροι, οι οποίες συνεχίζονται να εξετάζονται. Δεν νομίζω πως οι πιθανότητες είναι υπέρ της απόκτησης του ποδοσφαιριστή».

Για την κόντρα του Ολυμπιακού με την Πολιτεία, ο διευθυντής επικοινωνίας του Ολυμπιακού, Κώστας Καραπαπας είπε: «Υπάρχει μια συγκεκριμένη πολιτική κατά του Ολυμπιακού, πολεμική. Από τον κύριο Γερουλάνο μέχρι τον κύριο Μπιτσαξή». Από την μεριά του ο ο κ. Βρέντζος πρόσθεσε: «Υπάρχει μια πολεμική εναντίον του Ολυμπιακού και του ποδοσφαιρου. Εμείς δεν θα καμφθούμε από αυτό. Ο κύριος Μαρινάκης δεν πτοείται. Ούτε διορισμένος είναι, ούτε περαστικός».

* Αφότου οι δηλώσεις ολοκληρώθηκαν, ο κ. Βρέντζος έδωσε τις φανέλες στους δύο ποδοσφαιριστές και βγήκαν οι καθιερωμένες φωτογραφίες. Ο Ρόι Κάρολ πήρε το «1» και ο Καζίμ το «11». Ακολούθως, η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons