OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Εγώ, ο Ντούντα και το… μόντελινγκ...

Ο Αμερικανός Τζόι Ντόρσεϊ, στον οποίο οφείλεται εν πολλοίς η αγωνιστική μετάλλαξη του Ολυμπιακού, μίλησε στο Sport24.gr για την πρόκριση στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας, αλλά δεν στάθηκε μόνο εκεί...

Αποκάλυψε τον… καφέ που ήπιε με τον Ντούσαν Ιβκοβιτς, τους διαλόγους με τον Βασίλη Σπανούλη λίγες ημέρες πριν από τον Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Παναθηναϊκό και τη σχέση του με το modeling…

(τον βλέπουμε να αποχωρεί φορώντας γραβάτα) -Τζόι, από πότε έχει επιβληθεί ενδυματολογικός κώδικας στην Ευρωλίγκα, όπως στο ΝΒΑ και δεν το ξέρουμε; Εκτός και αν έχει συμβεί κάτι στο πλαίσιο της προσπάθειας να έλθουν κοντά οι δύο κόσμοι;
"Δεν υπάρχει κάποιος κώδικας, απλά μου αρέσει να ντύνομαι καλά. Όταν ήμουν στην Ισπανία έκανα και λίγο μόντελινγκ,  με αποτέλεσμα τώρα οι συμπαίκτες μου στον Ολυμπιακό να με πειράζουν για αυτή την επιλογή. Είναι κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί. Οσο αγωνιζόμουν στην Κάχα Λαμποράλ, δέχτηκα, μάλιστα, και κάποιες προτάσεις να διαφημίσω ρούχα. Μου αρέσουν γενικά τα κοστούμια και όποτε έχω την ευκαιρία τα προβάρω μετά τους αγώνες. Αυτό είναι όλο".

 -Λες να είχε πρόβλημα με το… χόμπι σου ο προπονητής της Κάχα Λαμποράλ Ντούσκο Ιβάνοβιτς; Και κάτι ακόμη. Για ποιους λόγους πιστεύεις ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί δεν μπορούν με τίποτε να τον αντέξουν;
"Όχι, δεν είχε κανένα πρόβλημα, γιατί ήμουν αφοσιωμένος στο μπάσκετ και στις προπονήσεις, επομένως αυτό που έκανα δεν ενοχλούσε κανέναν. Ξέρεις κάτι; Στην αρχή ήταν όλα καλά με τον κόουτς Ιβάνοβιτς. Τα πηγαίναμε τέλεια, αλλά κάποια στιγμή αρχίσαμε να έχουμε διαφορές κυρίως πάνω σε θέματα που αφορούν το μπάσκετ. Συναντηθήκαμε τρεις φορές, ώσπου στην τελευταία συνάντησή μας με ενημέρωσε ότι δεν με ήθελε άλλο στη Βιτόρια και ότι θα επεδίωκε να πάρει έναν ψηλό με διαφορετικό στυλ. Το αποδέχτηκα και αναγκαστικά έπρεπε να φύγω, αν και αρκετοί συμπαίκτες μου προσπάθησαν να τον πείσουν ότι έπρεπε να μείνω και να παίξω περισσότερο".

-Ας επικεντρωθούμε, λοιπόν, στο τώρα. Δεν ξέρουμε αν συμφωνείς, αλλά στα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης με τη Γαλατάσαραϊ ο Ολυμπιακός θύμιζε… NBA Jam. Αιφνιδιασμοί, alley hoop πάσες, εντυπωσιακά καρφώματα.
"Στην αρχή του αγώνα είπα στον κόουτς ότι ήθελα να παίξω πολύ γρήγορα, με μεγάλη ένταση και να βγάλω όλη την ενέργειά μου στο παρκέ. Παίξαμε έτσι για τρία λεπτά, αλλά μετά δεν καταφέραμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό".

-Σωστά, γιατί μετά η άμυνα ζώνης του κόουτς Μαχμούτι σχεδόν σας… αποκοίμισε. Αισθάνθηκες να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
"Η αλήθεια είναι ότι μας έβγαλαν από τον ρυθμό μας με τη ζώνη. Είναι φυσιολογικό, μάλιστα, πολλές ομάδες να προσπαθούν να μας σταματήσουν με άμυνες ζώνης, γιατί είμαστε πολύ αποτελεσματικοί στο τρανζίσιον και θέλουν με αυτό τον τρόπο να μας καθυστερήσουν. Ο κόουτς φώναζε… ‘’μην σταματάτε, συνεχίστε να τρέχετε’’, αλλά όντως μας κοίμισε λίγο η ζώνη της Γαλατάσαραϊ".

-Φοβήθηκες κάποια στιγμή ότι η πρόκριση στα πλέι οφ κινδυνεύει;
"Ναι, το φοβήθηκα. Στις αρχές της τρίτης περιόδου. Στο ημίχρονο, μάλιστα, ο κόουτς μας υπενθύμισε ότι σε αρκετούς αγώνες, όπως με τον Παναθηναϊκό και την Εφές, έχουμε χάσει στο τρίτο δεκάλεπτο. Και ήμουν πολύ εκνευρισμένος με τον εαυτό μου γιατί δεν αξιοποιήσαμε την οδηγία του. Κάναμε λάθη και έκανα λάθη, που δεν έπρεπε, με αποτέλεσμα να περάσουν στο παιχνίδι ο Χάινς και ο Παπαδόπουλος, που έκαναν πολύ καλή δουλειά. Και δίνω συγχαρητήρια που με έβγαλε έξω, γιατί με βοήθησε με αυτό τον τρόπο".

-Πρώτη φορά ακούμε έναν παίκτη να συγχαίρει τον προπονητή του, επειδή τον έκανε αλλαγή!
"Αγαπώ αυτό τον προπονητή, φίλε! Μιλάω συνέχεια μαζί του, έχουμε καθίσει και έχουμε πιει και καφέ μαζί"

-Καφέ;;;
"Ναι, συνέβη στην Κωνσταντινούπολη, όπου είχαμε πάει με τον Ολυμπιακό. Καθίσαμε, μιλήσαμε για το μέλλον μου στην ομάδα και τότε του άνοιξα την καρδιά μου. Του είπα ‘’κόουτς, σε λατρεύω, γιατί μου δίνεις τη δύναμη και την ενέργεια να βγω στο γήπεδο και να παίξω απελευθερωμένα’’. Πραγματικά τον αγαπώ και τον έχω τόσο ψηλά, όσο και τον προπονητή μου στο Κολέγιο του Μέμφις Τζον Καλιπάρι".

-Για ποιους λόγους οι περισσότεροι ψηλοί δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στην περίπλοκη αγωνιστική φιλοσοφία του Ιβκοβιτς και όπως θα ξέρεις από συμπατριώτες σου και του Ομπράντοβιτς; Εσύ βίωσες κάτι τέτοιο;
"Θα σου πω κάτι. Δεν αντιμετώπισα μεγάλες δυσκολίες ως τώρα. ΟΚ, στην άμυνα δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, γιατί κατάλαβα από την αρχή τι ήθελε ο προπονητής. Στην επίθεση, τώρα, έχοντας έναν πόιντ γκαρντ όπως ο Σπανούλης, είναι πραγματική ευλογία. Είναι τόσο αλτρουιστής, ώστε καμιά φορά όταν ψάχνει να μου πασάρει την μπάλα στα πικ εντ ρολ, του λέω… ‘’hey Spoon, θα σου κάνω χώρο να σουτάρεις, δεν χρειάζεται να ψάχνεις συνέχεια την πάσα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα αν δεν πάρω την μπάλα. Ακόμη και αν αστοχήσεις, άσε με να πάω για το ριμπάουντ".

-Πες την αλήθεια και μην απαντήσεις μετριοπαθώς. Εισπράττεις τη γενική αποδοχή ότι εσύ και ο Εϊσι Λο υπήρξατε οι προσθήκες, που βοήθησαν τον Ολυμπιακό να μεταλλαχθεί αγωνιστικά και να φτάσει στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας; 
"Θεωρώ ότι προσαρμοστήκαμε στην ομάδα. Στην αρχή τρέχαμε πάνω – κάτω χωρίς να καταλαβαίνουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Τώρα, όμως, έχουμε δέσει με την ομάδα και ναι, μπορώ να πω ότι την έχουμε βοηθήσει, αλλά και εκείνη έχει βοηθήσει εμάς".

-Είχες την ευκαιρία να παρακολουθήσεις την αντίπαλό σας στα πλέι οφ, Μοντεπάσκι Σιένα;
"Δεν την έχω παρακολουθήσει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι πέρυσι το καλοκαίρι πήρε το φιλαράκι μου Ντέιβιντ Αντερσεν, με τον οποίο ήμασταν μαζί στους Χιούστον Ρόκετς. Είναι πάρα πολύ καλός παίκτης και έχει χάρισμα στο πικ εντ ποπ λόγω του αξιόπιστου σουτ που διαθέτει. Την ίδια στιγμή έχει και κινήσεις μέσα στη ρακέτα, οπότε θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στην αντιμετώπισή του".

-Ωραία πάσα. Εχεις φανταστείς πού θα μπορούσες να φτάσεις αν είχες αξιόπιστο σουτ;
(γελάει) "Ω Θεέ μου! Μπορώ να φανταστώ τι θα μπορούσα να κάνω, αλλά ξέρεις κάτι; Δουλεύουμε πολύ με τον κόουτς στο σουτ και έχω ως οδηγό τη συμβουλή του ότι εάν αποκτήσω και αξιόπιστο σουτ, θα είμαι ασταμάτητος. Δουλεύω, λοιπόν, στο σουτ και στις κινήσεις στο low post και αν αυτά τα δύο βελτιωθούν, τότε σε συνδυασμό με τη φυσική δύναμη που δόξα τω Θεώ υπάρχει, θα είμαι ένας διαφορετικός παίκτης".

-Μας είπες προηγουμένως ότι μίλησες με τον κόουτς Ιβκοβιτς για το μέλλον σου. Αλήθεια, πώς το έχεις σκεφτεί να διαγράφεται;
"Θα σου πω. Πρόσφατα μίλησα με τη μητέρα μου και της είπα: ‘’Λατρεύω την ατμόσφαιρα στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου. Μου δίνουν την ευκαιρία να κάνω το παιχνίδι μου, ενώ στο ΝΒΑ πήγαινα από δω κι από κει. Στον Ολυμπιακό παίζω 20 λεπτά και το ευχαριστιέμαι. Εκείνη, βέβαια, θέλει να γυρίσω στην Αμερική, αλλά τον άλλο μήνα που θα έλθει στην Ελλάδα, θα έχει και εκείνη μια ξεκάθαρη εικόνα του πώς περνάω στη χώρα σας και στον Ολυμπιακό".

-Ας δούμε λίγο την επόμενη ημέρα. Πες μας ότι δεν έχεις σκεφτεί καθόλου τον επερχόμενο Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Παναθηναϊκό…
"Ξέρεις τι συμβαίνει; Οι οπαδοί θέλουν από μας να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό, αλλά προέχουν οι αγώνες με τον ΚΑΟΔ και τον Ικαρο. Μετά είναι ο Τελικός για το Κύπελλο. Θα φτάσουμε εκεί, όταν έλθει η ώρα. Τώρα έχουμε μπροστά μας τους δύο αγώνες πρωταθλήματος και μετά θα ετοιμαστούμε για τον Παναθηναϊκό".

-Δεκτό. Μια τελευταία, όμως, σχετική ερώτηση. Κρίνοντας με βάση την εκτίμηση του κόουτς Ιβκοβιτς στο πικ εντ ρολ ντουέτο Διαμαντίδη – Μπατίστ, με πόση αυτοπεποίθηση θα προετοιμάσεις τον εαυτό σου για τον Τελικό, έχοντας καταφέρει να περιορίσεις τη δράση των αντιπάλων σου στο πρόσφατο ντέρμπι στο ΣΕΦ;
"Σύμφωνοι, κάναμε καλή δουλειά στην αντιμετώπιση του πικ εντ ρολ του Παναθηναϊκού, αλλά μετά την ήττα τους στο ΣΕΦ οι αντίπαλοί μας θα ανασχεδιάσουν τη στρατηγική τους για να είναι πιο αποτελεσματικοί στον Τελικό. Ο Διαμαντίδης είναι πολύ καλός παίκτης και παίζει πάρα πολλά χρόνια με τον Μπατίστ. Είπα, λοιπόν, μια μέρα στον Σπανούλη ότι αν μια μέρα καταφέρουμε να παίζουμε το πικ εντ ρολ όπως αυτοί θα είναι φανταστικό"…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons