OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δηλώσεις των παικτών μας στο VODAFONE Media Day...

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στο Ρέντη, η Media Day της VODAFONE, Υπερήφανου Χορηγού της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.

Την ομάδα εκπροσώπησαν με δηλώσεις τους ο Ραφίκ Τζιμπούρ, ο Κέβιν Μιραλάς και ο Κόλιν Καζίμ-Ρίτσαρντς. Σε ερωτήσεις που τους υπέβαλαν οι εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. που παρευρέθησαν, οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού απάντησαν τα εξής:
 
Ράφικ Τζιμπούρ

Για το περιστατικό με τον Λάζαρ και τα συναισθήματά του για το διπλό στην Τούμπα: «Δεν ήταν κάποια διαμάχη, ήταν απλώς μία δύσκολη φάση στο ποδόσφαιρο και την πλήρωσε ο αντίπαλος. Από εκεί και πέρα μετράει η νίκη του Ολυμπιακού. Καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε την κατάσταση από το λάθος του Παναθηναϊκού. Έχασε ο Παναθηναϊκός το παιχνίδι του κι έτσι εμείς είχαμε την ευκαιρία με δύο γρήγορα γκολ να νικήσουμε τον ΠΑΟΚ και να μειώσουμε τη διαφορά».

Για την αγωνιστική του ετοιμότητα: «Πήραμε τη δύσκολη απόφαση με τον προπονητή να μπω στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ παρόλο που δεν αισθανόμουν 100% έτοιμος. Μετά, ο προπονητής αποφάσισε να με βάλει και στην ενδεκάδα. Σεβάστηκα την απόφαση του προπονητή μου, προσπάθησα να τα δώσω όλα και να πάρω αυτή την ευκαιρία για να δείξω ότι έχω τη θέση μου στην ομάδα, ότι μπορώ να βελτιωθώ κι ότι μπορώ να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του. Από εκεί και πέρα ήταν μία δύσκολη απόφαση γιατί η κατάστασή μου δεν ήταν η καλύτερη».

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ: «Είναι ένα σημαντικό παιχνίδι για μένα. Είναι κάτι περισσότερο από ένα ντέρμπι. Είναι η πρώην ομάδα μου και πάντοτε έχω περίεργα συναισθήματα. Ελπίζω να τα πάμε καλά».

Για την τραγωδία της Θύρας 7: «Σίγουρα εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι, υπάρχουν και άλλα πράγματα. Πρέπει να τιμήσουμε τους ανθρώπους που πέθαναν για τον Ολυμπιακό. Είναι μία δύσκολη στιγμή για τον σύλλογο και πρέπει να τα δώσουμε όλα».
 
Κέβιν Μιραλάς

Για το διπλό στην Τούμπα: «Χάσαμε πέρυσι δύο φορές από τον ΠΑΟΚ, οπότε ήταν έξτρα σημαντικό. Επίσης, αυτή τη νίκη μειώσαμε τη διαφορά από τον Παναθηναϊκό. Όσον αφορά στο δικό μου το γκολ να είστε σίγουροι ότι δεν είχα ξεχάσει τι μου συνέβη πέρυσι εκεί. Παρόλο που φέτος ήταν περισσότεροι και πέταξαν περισσότερα αντικείμενα, αυτό δεν με σταμάτησε από το να σκοράρω».
Για την ΑΕΚ αλλά και τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις της ομάδας: «Την Παρασκευή θα είναι ένα σημαντικό ματς γιατί πρόκειται για ντέρμπι και θέλουμε να το κερδίσουμε. Αφού θα τελειώσει το παιχνίδι με την ΑΕΚ, τότε θα συγκεντρωθούμε στο ματς με την Ρουμπίν Καζάν. Το μυαλό μας τώρα είναι στην ΑΕΚ».
Για την χαμηλή απόδοση της ομάδας τον Γενάρη και την κατακόρυφη άνοδο: «Είχαμε πολλούς τραυματισμούς και πολλούς παίκτες που δεν ήταν παρόντες. Τώρα όλοι έχουν επανέλθει και είμαστε 100% έτοιμοι να δώσουμε το μάξιμουμ».
Για τον πανηγυρισμό του: «Ήταν κάτι που είχαμε συμφωνήσει με τον Αμπντούν. Όποιος από τους δύο σκοράρει από δω και πέρα, θα κάνουμε ένα σόου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ποδόσφαιρο είναι ευχαρίστηση και καλό είναι να το διασκεδάζουμε, ειδικά όταν σκοράρουμε».
 
Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς

Για το παιχνίδι της Τούμπας: «Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο, γιατί ξέρω ότι τα παιχνίδια στην Τούμπα είναι πάντοτε δύσκολα. Από εκεί και πέρα, εμείς το κάναμε πιο εύκολο, γιατί βάλαμε νωρίς τα γκολ. Ο κόσμος ίσως στο τέλος να ήταν θυμωμένος γιατί η ομάδα του έχασε. Από εκεί και πέρα όμως περίμενα αυτή την εμφάνιση. Το αποτέλεσμα ήταν καλό και έτσι είναι όλα καλά».

Για τις εντυπώσεις του από τον Ολυμπιακό: «Η πρώτη εβδομάδα ήταν ωραία, με έκαναν όλοι να νιώθω ευπρόσδεκτος με τη ζεστή φιλοξενία τους. Το περίμενα αυτό, γιατί όταν είχα έρθει με την Γαλατά, είχα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού, ήξερα πού ερχόμουν. Ο κυριότερος λόγος όμως που αποφάσισα να έρθω ήταν η επιμονή που έδειξαν οι άνθρωποι της διοίκησης να με πάρουν. Είχα μιλήσει και με ανθρώπους που γνώριζαν τον Ολυμπιακό και μου είχαν πει τα καλύτερα».

Για την αγωνιστική κατάσταση του Ολυμπιακού και για το ενδεχόμενο να είναι στην αρχική 11άδα κόντρα στην ΑΕΚ: «Δεν θα μιλήσω για την κατάσταση της ομάδας, θα το αφήσω να το πει ο προπονητής. Εκείνος θα αποφασίσει και θα κρίνει σε τι κατάσταση είναι οι παίκτες. Εγώ είμαι έτοιμος, ήρθα για να παίξω και όχι για να κάθομαι. Είναι απόφαση του προπονητή και ό,τι αποφασίσει εκείνος για το καλό της ομάδας, θα γίνει».

Για την «ταμπέλα» που του έχουν κολλήσει ως «νέος Γκαλέτι»: «Είναι προνόμιο να με συγκρίνουν με κάποιον που ήταν τόσο επιτυχημένος στην ομάδα. Από εκεί και πέρα, είμαι εγώ, δεν είμαι κάποιος άλλος. Είμαι ο Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς. Στο ποδόσφαιρο πάντα υπάρχουν συγκρίσεις για το στυλ παιχνιδιού ή για κάποια χαρακτηριστικά. Χαίρομαι που με συγκρίνουν με τον Γκαλέτι, αλλά είμαι ο εαυτός μου».
 
Στο τέλος της εκδήλωσης η Vodafone προσέφερε στους τρεις ποδοσφαιριστές από ένα κινητό τηλέφωνο. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons