OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Η πίεση στους αντιπάλους...

Στην αναμέτρηση της Τούμπας και τη νίκη του Θρύλου ο Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς έκανε το ντεμπούτο και στη συνέχεια παραχώρησε δηλώσεις.

Ο 25χρονος ποδοσφαιριστής της ομάδας του Πειραιά αρχίζει να δένει με την ομάδα αγωνιστικά, αλλά από νοοτροπία είναι έτοιμος!

Ο νεοαποκτηθείς άσος του Ολυμπιακού, αφού ξεκαθάρισε πως το όνομά του είναι Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς, στη συνέχεια ξεδίπλωσε τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό και το ελληνικό πρωτάθλημα, λέγοντας πως «είναι καλές… είναι αρκετά δύσκολη η ατμόσφαιρα εδώ μέσα, ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Παίξαμε καλά σήμερα και οι εντυπώσεις που είναι αρκετά καλές, γιατί μου άρεσε και ο τρόπος που αγωνίστηκε η ομάδα μου».

Αναφορικά με την αγωνιστική του ετοιμότητα αλλά και τον χρόνο προσαρμογής που ενδεχομένως θα χρειαστεί ώστε να «δέσει» στην ομάδα, ο 25χρονος μεσοεπιθετικός, τόνισε πως «είμαι έτοιμος… Έχω παίξει στη σεζόν για πέντε μήνες με τη Γαλατάσαραϊ, δεν ήμουν σε απραξία. Αυτό πρέπει να μάθω είναι τον τρόπο που αγωνίζεται η ομάδα αλλά και το τι θέλει ο προπονητής από μένα».

Στον Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς επισημάνθηκε σχετικά, ότι από τη στιγμή που ήρθε στον Ολυμπιακό, ο άμεσος διεκδικητής του, έχασε βαθμούς τη στιγμή που ο Ολυμπιακός πέρασε από μία δύσκολη έδρα, με τον ίδιο να απαντάει χαμογελαστός, πως «μου το είπαν και οι συμπαίκτες μου αυτό, ότι με το που ήρθα άλλαξαν τα πράγματα… Το ηθικό όλων των παικτών είναι υψηλό, έχουμε δύο βαθμούς διαφορά και αν κερδίσουμε τη Παρασκευή θα είμαστε πρώτοι με έναν βαθμό μπροστά. Οπότε όλη την πίεση θα την έχει ο Παναθηναϊκός».

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε ανέφερε πως οι παίκτες του φαίνεται να λειτουργούν καλύτερα υπό πίεση. Αυτό η φράση μεταφέρθηκε στον 25χρονο ο οποίος από τη πλευρά του διαμήνυσε ότι «νομίζω οφείλεται γιατί οι μεγάλοι παίκτες χρειάζονται πίεση για να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό. Οι περισσότεροι παίκτες στον Ολυμπιακό είναι μεγάλοι οπότε γι αυτό νομίζω το είπε ο κόουτς».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons