OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ολυμπιακός σημαίνει...






Poly Olympiakara - Ο Ολυμπιακός είναι ιδανικό... πιο σταθερός παράγοντας στη ζωή μου! Έχω δει ιδεολογίες, κράτη, οικονομίες, έρωτες, φιλίες, οικογένειες να καταρρέουν... ο Ολυμπιακός όμως παραμένει ψηλά!
Παντελής Λιτσαρδόπουλος - Ο Θρύλος έιναι η έκτη αίσθηση...
Konstantina Aigaleo - Για μένα ο Ολυμπιακός είναι τα πάντα και σε καθηλώνει κάθε στιγμή!!!
Helias Antoniou - Όμορφες Κυριακές και άδεια καλοκαίρια...
Alexandra Osfp -  Χαρά, περηφάνια, ένα από τα σπουδαιότερα κομμάτια της ζωής μου!
Spiros Stathopoulos - Ολυμπιακός είναι να είσαι πιτσιρικάς, να μην έχεις λεφτά να αγοράσεις μια φανέλα του θρύλου αλλά να βάφεις με κατακόκκινη πασχαλινή μπογιά μια άσπρη, που και εσύ σαν παιδάκι όλη μέρα ποδόσφαιρο παίζεις, έτσι για να αισθάνεσαι την ομάδα σου!!! Και το χειρότερο;;; Να μην βγαίνει από το πετσί σου η κατακόκκινη μπογιά αλλά να μην σε νοιάζει, να φωνάζεις Ολυμπιακάρα έως το πετσί!!! "Αληθινό γεγονός"
Ιωαννης Κοζυρης - Ολυμπιακός γεννιέσαι, δεν γίνεσαι. Για αυτό το να είσαι Ολυμπιακός δεν περιγράφεται, δεν υπάρχουν λόγια. Είναι πάνω από μια ιδέα.
Kostas Kaminia - Τρόπος ζωής, θρησκεία, οικογένεια, κάτι μαγικό, ιδέα, αρρώστεια που δεν γίνεται καλά, πόρωση, αιώνιος έφηβος, καμάρι, τιμή, δόξα, περηφάνια!!!
Dim Gman - Πάθος, δύναμη, υπερηφάνεια, δόξα
Haris Tsoulas - Zωή, πάθος, αγάπη, υπερηφάνεια, ομάδα, ιδέα, ο εαυτός μου ο ίδιος, θρησκεία, λιμάνι, δαφνοστεφανωμένος έφηβος, ερυθρόλευκη ριγωτή φανέλα, δόξα
Costas Virvilis - Φιλοσοφία, τρόπος ζωής, πνεύμα νικητή, πάντα πρώτος, καλύτερος, πάθος, αγαπημένο χρώμα, δέος, πρωταθλητής, αιώνιος έφηβος, ιστορία, προσωπικότητα, επιβλητικότητα, λαοφιλέστερος... και άλλες 36+1 όμορφες και θετικές σκέψεις!
Ioanna Benou - Ότι και το οξυγόνο. Ζωή!!!
Billys Naoumidis  - Τα πάντα...
Kanenas Ashmos -  Ιδέα, όραμα, πίστη, λατρεία, στάση ζωής... "αδέλφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε" γιατί "είσαι στο μυαλό, κάτι μαγικό" να ζήσω "ένα όνειρο τρελό, να φέρουμε το ευρωπαϊκό"
ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΡΑΣ - Το άλλο μου μισό...
George Balamotis - Κάτι παραπάνω από ομάδα...
Spilios Fl - Ολυμπιακός για εμένα είναι τα πάντα (πάντα είναι όλη μου η ζωή, δεν ζω χωρίς αυτόν, δεν χάνω αγώνα, είναι το πιο σημαντικό πράγμα για εμένα, αν δεν υπήρχε δεν θα μπορούσα να ζω)
Prokopis Panaretos - Κάθε χτύπος της καρδίας μου
Parnos Konstantinos - Μπέσα πειραιώτικη, ομάδα του λαού, το χρώμα της κάθε Κυριακής, ένα με την εργατούπολη του Πειραιά...
Nikos Tselios - Κάτι μαγικό, απλά...
Antwnis Gk - Λόγος για να ζεις...
George Spanos - Ιδέα, αναπνοή, τρόπος ζωής!
Costa Nuevo - Ολυμπιακός σημαίνει... Να σε πέρνει μωρό ο πατέρας σου να σε πάει να δεις τον Ντέταρι να φοράει τα ερυθρόλευκα... και 30 χρόνια μετά να πηγαίνεις πάνω από τον τάφο του νεκρού σου πατέρα για να του πεις μόνο ότι η ομάδα είναι καλά!
Michalis Karakonstantis - Ολυμπιακός  σημαίνει... Ολυμπιακός... Μαγικές τρίπλες από Τσιαντάκη, ο μάγος Ντέταρι, οι 7 πάσες μέσα στην περιοχή του ΠΑΟΚ με Τζιοβάνι, Ριβάλντο, οι 5άρες και οι 6άρες που έχει ρίξει στην Ευρώπη... και όλες οι μαγικές στιγμές που μας χαρίζει χρόνια τώρα...!!!
Panos Kontopanos - Ολυμπιακός είναι τρόπος ζωής, είναι η μόνη ευκαιρία να γίνεις χαρούμενος στις δύσκολες μέρες που ζούμε και όπως λένε και οι της Μπαρτσελόνα "κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος"'
George Varvitsiotis - Ολυμπιακός γεννιέσαι, δεν γίνεσαι. Για αυτό το να είσαι Ολυμπιακός δεν περιγράφεται, δεν υπάρχουν λόγια. Είναι πάνω από μια ιδέα. Σε κηδείες που έχουν παιθάνει δικά μου άτομα δεν έχω κλάψει, για τον Ολυμπιακό έχω κλάψει, έχω τσακωθεί με την οικογένεια μου, έχω σπάσει όλα τα έπιπλα στο σπιτι... ο Ολυμπιακός είναι η ζωή μου... θρύλος μια ζωή... (όσοι με ξέρουν καλά ξέρουν... ;)) G7♥ ♥
Gogo Petsouli - Στο μυαλό κάτι μαγικό...!!! Όνειρο, λατρεία, υστερία, μαγκιά, πίστη, ιστορία, αρρώστεια, καρδιά, ομάδα, στιγμές
Kosmas Sakelias - Ολυμπιακός είναι ιδέα... έννοιες όπως νίκη, κουράγιο, θέληση... κάτι μαγικό στο μυαλό
νίκος κελλάρης - τα πάντα.
Yiannis Christou - Ολυμπιακός είναι 38+1 λόγοι να βλέπεις την ζωή με περισσότερη ευχαρίστηση και αισιοδοξία... έτσι απλά...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons