OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ο Βαλβέρδε μου άλλαξε την καριέρα...

Ο Νταβίντ Φουστέρ μιλάει για το ξεκίνημα της καριέρας του, το ρόλο του Ερνέστο Βαλβέρδε και δηλώνει: "Ποτέ στον Παναθηναϊκό".

Είσαι ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα καριέρα σου στο ποδόσφαιρο; Υπάρχει κάποιος ανεκπλήρωτος στόχος;

"Είμαι πολύ περήφανος για ό,τι έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Κυρίως επειδή η καριέρα μου ήταν διαφορετική από των υπολοίπων. Γιατί έπαιξα σχετικά μεγάλος στην Πριμέρα Ντιβιζιόν και συγκεκριμένα 27 ετών. Είμαι περήφανος που έχω παίξει κατά σειρά στην 4η, 3η, 2η και 1η εθνική κατηγορία της Ισπανίας και αυτή την στιγμή βρίσκομαι στον πιο σημαντικό και με τα περισσότερα τρόπαια σύλλογο στην Ελλάδα, έχοντας ήδη κατακτήσει ένα πρωτάθλημα. Κάτι, όμως, το οποίο θα μ' άρεσε πάρα πολύ είναι να κάνουμε κάτι πολύ καλό στην Ευρώπη με τον Ολυμπιακό".   

Τι έπαιξε πρώτα απ' όλα καθοριστικό ρόλο στην μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό; Ήξερες πράγματα για την ομάδα πριν έρθεις και ποιος ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που μίλησες λίγο πριν γίνεις κάτοικος Πειραιά;

"Αναμφισβήτητα ο Ερνέστο Βαλβέρδε ήταν εκείνος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην συγκεκριμένη μεταγραφή. Τον Ολυμπιακό τον ήξερα και από πριν, ελέω της συνεχόμενης παρουσίας του στην Ευρώπη. Μάλιστα τον είχα παρακολουθήσει και σε αγώνες με την Ρεάλ Μαδρίτης. Ο τελευταίος άνθρωπος που μίλησα πριν έρθω στην Ελλάδα για να υπογράψω ήταν η γυναίκα μου, η οποία και με ενθάρρυνε να έρθω. Εκείνο το καλοκαίρι είχαμε παντρευτεί και ήταν μία δύσκολη απόφαση γιατί δεν ήξερα αν θα μπορούσε να έρθει μαζί μου. Τελικά, όμως, πήραμε μαζί αυτή την απόφαση και ήρθα στον Ολυμπιακό".    

Στο ενδεχόμενο που φύγει ο Ερνέστο, πως βλέπεις τον εαυτό σου στον Ολυμπιακό;

"Δεν βλέπω για ποιο λόγο μπορεί να επηρεάσει την παραμονή μου στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, το ενδεχόμενο φυγής του Ερνέστο Βαλβέρδε από την ομάδα. Μπορεί να ήρθα στον Ολυμπιακό κατόπιν εισήγησης του Ερνέστο Βαλβέρδε, αλλά έχω αποδείξει ότι είμαι καλός παίκτης και μπορώ να τα καταφέρω και μ' άλλον προπονητή".

Σε περίπτωση που έφευγες από τον Ολυμπιακό θα πήγαινες ποτέ στον Παναθηναϊκό;

"Όχι δεν θα πήγαινα ποτέ στον Παναθηναϊκό. Τελεία και παύλα. Θα έφευγα τελείως από την Ελλάδα και δεν θα έπαιζα σε καμία ελληνική ομάδα".

Είχες κάποια πολύ δύσκολη στιγμή στην καριέρα σου στον Ολυμπιακό και ποια ήταν αυτή;

"Δεν ήταν όλα εύκολα. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές. Ειδικά στην αρχή υπήρχε γκρίνια γιατί ήμουν άγνωστος στο ευρύ ποδοσφαιρικό κοινό και με συνέκρινε με τον Όσκαρ. Υπήρξε πολύ κριτική στην αρχή από τον Τύπο εναντίον μου. Μάλιστα πέρυσι με τον Ατρόμητο είχα μία κακή απόδοση και με είχε κράξει η κερκίδα. Όπως και να το κάνεις αυτό σε επηρεάζει αρνητικά και σε στεναχωρεί".   

Ποια ομάδα του Ολυμπιακού πιστεύεις είναι καλύτερη. Η φετινή ή περσινή;

"Οι δύο ομάδες είναι παρόμοιες. Πέρυσι κάναμε μία πολύ καλή πορεία και κερδίσαμε για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου όλα τα εντός έδρας ματς. Δεν πρέπει, όμως, να ξεχνάμε ότι δεν είχαμε υποχρεώσεις στην Ευρώπη που μας διευκόλυνε σε σημαντικό βαθμό το συγκεκριμένο γεγονός. Αντίθετα, φέτος που έχουμε και τους ευρωπαϊκούς αγώνες, έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε και στις δύο διοργανώσεις. Οπότε θα επιλέξω ως καλύτερη την φετινή ομάδα, η οποία μάλιστα έχει ενισχυθεί σε κάποιες θέσεις που είχε πρόβλημα".  

Οι ποδοσφαιριστές των αντίπαλων ομάδων παίζουν σκληρά εναντίον του Ολυμπιακού. Με δεδομένο ότι εσύ έχεις πέσει θύμα αντιαθλητικού παιχνιδιού, το σκέφτεσαι αυτό πριν μπεις στο γήπεδο;

"Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Υπάρχει πάντα το ρίσκο για κάθε ποδοσφαιριστή να τραυματιστεί. Πέρυσι με εξαίρεση τον αγώνα με τον Ατρόμητο που είχα τραυματιστεί, ήμουν γενικά τυχερός γιατί δεν είχε πάθει κάτι άλλο οπότε μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα στα περισσότερα παιχνίδια.

Πιστεύω ένας συνδυασμός του σκληρού παιχνιδιού των αντιπάλων και του ότι μπαίνω δυνατά στις φάσεις είχε ως συνέπεια κάποιους τραυματισμούς μου φέτος. Οι ομάδες όταν παίζουν εναντίον μας είναι αρκετά σκληρές, αλλά όπως είπα αυτό είναι μέρος του ποδοσφαίρου και δεν πιστεύω ότι υπάρχει πρόθεση από κάποιον να με τραυματίσει".

Πρωτάθλημα ή Europa League;

"Είναι σημαντικό το να κερδίζεις κάτι. Το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και να το στερήσουμε από τον Παναθηναϊκό είναι κάτι πολύ σημαντικό. Βέβαια, αν καταφέρουμε να πάρουμε το Europa League είναι κάτι το φανταστικό". 

Τι σημαίνει για σένα ο λαός του Θρύλου;

"Αποτελεί το πιο σημαντικό όπλο του Ολυμπιακού. Χωρίς την παρουσία του, τα πράγματα θα ήταν πιο δύσκολα στο γήπεδο. Ακόμα και όταν παίζουμε εκτός έδρας, ο κόσμος είναι περισσότερος από τους γηπεδούχους".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons